Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var generelt negativ til Online men ble litt hektet likevel i pvp delen til tross på den sykeste auto aimen noensinne. Når det er sagt er det en ganske grei forskjell mellom spillets spillere likevel. Jeg eller min partner får mvp hver eneste runde. Eneste man må mestre til en viss grad er auto som så raskest mulig få et hodeskudd :) Ellers er spawning systemet på samtlige baner kanskje det verste jeg har vært borti. Her har de LANG vei og gå for og få dette til og bli bra. Langt flere baner er også must siden det knapt er baner i PVP totalt.

Lenke til kommentar

RDR2 og GOW er så forskjellige at det vanskelig å avgjøre hvilket som er best. Det eneste de har til felles er at de ser helt forbanna nydelige ut.

 

Spoiler fra RDR2:

 

Synes epilogen i RDR2 var utrolig bra. Tror aldri jeg har spilt en bedre prequel! Det at man vet hvordan det hele ender gir historien ekstra dybde. Arthur Morgan var en veldig bra hovedperson, og jeg satt med tårer i øynene da han døde. Men scenen hvor John frir til Abigail var like sterk, nettopp fordi man vet at i løpet av 7 år er de begge døde. Rockstar lyktes virkelig med storyen denne gangen!

 

Endret av Buddy Dakota
Lenke til kommentar

Bare sånn for å være helt sikker, så setter jeg det i spoiler:

 

Jeg er i epilogen nå, og forsøker å gjøre challenges. Har vunnet poker i to byer og har bare Saint Denis igjen. Men pokerbordet er tomt uansett når på døgnet jeg er der. Har forsøkt å leie rom og sove, men hjelper ikke.

 

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har spilt poker der tidligere i spillet.

 

 

Lenke til kommentar

RDR2 er et vanvittigt bra spill på fleire punkter, men eg sa etter å ha spilt spillet i 3-4 timer at dette ikkje blir noe GOTY. Man kan ikkje forvente å vinne den gjeveste prisen når man ikkje har hverken kontroller eller combat som fungere, pacingen i spillet er også totalbom. GoW derimot er nesten perfekt tvert igjennom. Veldig fortjent GOTY.

Lenke til kommentar

RDR2 er et vanvittigt bra spill på fleire punkter, men eg sa etter å ha spilt spillet i 3-4 timer at dette ikkje blir noe GOTY. Man kan ikkje forvente å vinne den gjeveste prisen når man ikkje har hverken kontroller eller combat som fungere, pacingen i spillet er også totalbom. GoW derimot er nesten perfekt tvert igjennom. Veldig fortjent GOTY.

Pacingen i GoW er skivebom, så det argumentet er ikke så bra. Enig i at den ikke er så bra i RDR2 heller, men fy fader så kjedelig det er å gå frem og tilbake overalt 5 ganger i GoW.

 

Har nå møtt på mitt andre oppdrag for andre gang i epilogen. Kjipt å måtte gjøre stranger-oppdrag flere ganger, og at folk som er daue plutselig lever igjen f.eks.

Lenke til kommentar

Pacingen i GoW er skivebom, så det argumentet er ikke så bra. Enig i at den ikke er så bra i RDR2 heller, men fy fader så kjedelig det er å gå frem og tilbake overalt 5 ganger i GoW.

 

Har nå møtt på mitt andre oppdrag for andre gang i epilogen. Kjipt å måtte gjøre stranger-oppdrag flere ganger, og at folk som er daue plutselig lever igjen f.eks.

Feil

Lenke til kommentar

At pacing in GoW er skivebom.

Uenig. Man vralter jo bare fra sted til sted, og må gå forbi flere områder mange ganger, føles som man går i sirkel gang på gang. Man tror man kommer videre, men så er veien stengt eller Atreus forsvinner, og så må man backtracke og.. Ja, det er rett og slett skikkelig kjipt.

 

Red Dead 2 starter tregt, men pacingen er milevis bedre en GoW, selv om Guama og Saint Denis kapittelene er langdryge og uinteressante. Men pacingen her styrer man litt mer selv siden man kan peise igjennom hovedoppdragene litt som man vil.

Lenke til kommentar

Uenig. Man vralter jo bare fra sted til sted, og må gå forbi flere områder mange ganger, føles som man går i sirkel gang på gang. Man tror man kommer videre, men så er veien stengt eller Atreus forsvinner, og så må man backtracke og.. Ja, det er rett og slett skikkelig kjipt.

 

Red Dead 2 starter tregt, men pacingen er milevis bedre en GoW, selv om Guama og Saint Denis kapittelene er langdryge og uinteressante. Men pacingen her styrer man litt mer selv siden man kan peise igjennom hovedoppdragene litt som man vil.

Kjenner meg ikkje igjen i problemene du nevner over. I Red dead derimot kan man hvertfall ikkje styre pacing selv, blir gang på gang nødt til å følge etter ein treiging som har ein halv bok på hjerte han dele før man ankomer destinasjonen. 

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

I Red dead derimot kan man hvertfall ikkje styre pacing selv, blir gang på gang nødt til å følge etter ein treiging som har ein halv bok på hjerte han dele før man ankomer destinasjonen. 

Det er en av tingene som trekker opp for meg i dette spillet - det rolige tempoet. Det gjør underverker for innlevelsen, synes jeg. Og det er herlig å forsvinne inn i et spill hvor du ikke må haste gjennom alt mulig.

 

Dette er definitivt spoilers:

 

 

Jeg er i epilogue 2 og trodde at det eneste nye området som åpnet seg var byen Blackwater og området rundt. Men så begynte jeg å utforske litt, mest for moro skyld for å se hvor stort kartet var. Plutselig ser jeg MacFarlance Ranch og Armadillo! Wow! Det var ikke fritt for at det kom en liten tåre i øyekroken da John Marston red rundt i Armadillo-området...

 

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en av tingene som trekker opp for meg i dette spillet - det rolige tempoet. Det gjør underverker for innlevelsen, synes jeg. Og det er herlig å forsvinne inn i et spill hvor du ikke må haste gjennom alt mulig.

Ja, eg er uenig. Når eg kontrollerer karakteren min forventer eg å kunne styre tempoet som eg vil. Dette er et spill ikkje ein film. Nå det er sagt er eg ikkje imot bruk av film i spill. For all del bruk cutscenes viss du vil fortelle ein historie, men ikkje limiter meg ingame der eg sitter i 10 minutter holdene inne A, og se i taket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...