Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

PVP delen er nå ekstremt lite competetivt med auto aim, man skal ha en ganske svær nisselue for og mene at dette er bra for et spill. Og begynne sammenligne radar og aim assist I CoD er ganske sykt. Kan garantere at en sånn PVP med så ekstremt auto aim som i RDR blir kjedelig for de aller fleste ekstremt fort.

CoD blir noe helt annet ja, de fleste FPS PVP spill på konsoll har aim assist som er "90-10" .

Du gjør 90% av jobben og så tar aim assisten deg de siste 10%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du får følelsen med det er det så godt som automatisk, i hvert fall hvis det er som i RDR 1. Jeg ble så irritert på den overdrevne autoaimen i dette spillet i begynnelsen at jeg slo den helt av, men innser etter hvert at jeg kanskje burde begynne å eksperimentere litt med lavere nivåer. Hadde jo vært kjekt å kunne treffe noe utenfor dead eye.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Beste er vel om konsoll hadde begynnt og levere med bilig trådløs tastatur og mus i tilegg til kontroleren som ikke holder mål til slike typer spill.

Noe som er litt ironisk da GTA/RDR2 er best med kontroller. Å spille gta med mus og tastatur er herk til *alt* annet foruten om sikting med våpen.

 

Kontroller med aim assist > mus og tastatur uten

 

Selv på PC spiller jeg  det slik

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst?? gta5 er da 100ganger bedre med tastatur og mus

Ja, for siktingen er langt i fra den største delen av spillet. Å ha en joystick til å gå rundt og svinge når man kjører er utrolig fint. Bilspill med tastatur er idiotisk, og så utrolig mye av GTA er løping/gåing/kjøring. 

 

Når jeg spiller GTA så bruker jeg elite-kontrolleren min og ikke mus og tastatur. Det er kun hvis du spiller deathmatch med aim-assist av at det faktisk er nyttig å bruke mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...