Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så char creator og litt i starten på online delen på twitch nå. Char creator ser ganske lik gta online ut. Men ingen foreldre. Har i stedefor 15 forkjellige presets på hoder. Alle så ut som innavlede freaks men kan justere på nese, øyebryn etcetc så kanskje man kan klare og lage noe som ser greit ut alikevel. Full story fra starten. Satse på at de legger til et lass med story ala heist etc i det meste. Da har man det morro en god del timer.

Endret av grim_reaper_jib
Lenke til kommentar

Fy faen, Google anno 2018 er blitt så ubrukelig at jeg vet ikke hva. Prøver å finne en liste over punktene man kan fast travel til, men alt jeg får er side opp og ned med identiske, unødvendige klikkhore-artikler om hvordan man låser opp fast travel i seg selv. I gamle dager bestrebet søkemotorene seg på å gi forskjellige resultater, men i dag er det vel de mest lønnsomme sidene som skal først, og ingen av dem har skrevet noe om det jeg er ute etter, så da er jeg vel fucked.

 

Uansett: Det jeg prøvde å finne ut er hvordan man egentlig låser opp stedene man kan reise til fra kartet i leiren. Jeg har vært over mesteparten av kartet unntatt New Austin, men har bare 10-11 stykker. Blir de tildelt etter hvor langt man er kommet, eller må man gjøre mer enn å bare ri gjennom?

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Rockstar er på et helt annet nivå når det kommer til online system gitt. Drømmen hadde vært å fått dette på PC men skal nok kose meg på konsoll også.

Blir litt paff av hvor mye bedre bare en modus kan være sammenlignet med et standalone spill, Fallout 76 i dette tilfellet.

 

Går forøvrig å håper selv at Rockstar er såpass glad i penger at spillet blir annonsert på PC etterhvert. 

Om ikke får det bli på next-gen. 

Lenke til kommentar

Går forøvrig å håper selv at Rockstar er såpass glad i penger at spillet blir annonsert på PC etterhvert. 

Om ikke får det bli på next-gen.

Dette er jo ikke en Sony eller Microsoft eksklusiv så det burde jo være i Rockstar sin interesse å få det til PC så fort som mulig, men på den annen side er nok piratkopieringen på PC grunnen til at konsollene får først.

 

Utfordringen er jo at en ikke kan ta med seg ytelsen så enkelt til PC. En trenger en ganske beefy PC bare for å kompensere for de optimaliserings-triksene man kan gjøre på konsoll som ikke går på PC.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...