Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kost meg med Squad Battles-modusen i FUT i helga. Flott for meg som foreløpig sitter på et meget ustabilt Wifi-extender-fra-i-utgangspunktet-dårlig-linje-internett og ikke kan spille online-modusene.. :p

 

Og jaggu fikk jeg ikke Ones to watch Aurier i premiepakka også..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Er bsre tilfeldigheter i år som alltid. Spiller daily knockout og kommer til finale. Plutselig når jeg leder 3-0 Pang 3 SEC delay. Vips 4-3 til hsn i andre omgang. Spilt nå over 50>kamper og aldri skjedd. Plutselig skjer det i finalen. Da sa det også pang i hodet mitt og det var dem kontrollen. FIFA er og forblir et spill perfekt for den som vil ha tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig, dessverre. Har alltid brukt mye tid online på FIFA. I år har jeg vel prøvd 2-3 kamper, som for så vidt har gått bra, men det gir ingen glede. Det handler utelukkende om å løpe sikksakk mot mål og når man er innenfor 25 meter skyte. 9 av 10 skudd går på mål, og av de redder ikke keeper en dritt. Så i år har jeg faktisk omtrent kun spilt Squad Battles... 

Lenke til kommentar

Det er vanskeligere å forsvare seg denne gangen ja. Ganske opplagt og et bevisst valg av utviklerne for å endre på hvordan folk spiller. 

I mine øyne er det for tidlig å si om det er en god eller dårlig endring. Man må la spillet "sette seg" et par måneder og se hvordan det ser ut når folk får tilpasset seg de nye mekanikkene og spillefølelsen. 

Jeg har det i alle fall fortsatt veldig morro med FIFA. Spiller dog bare mot folk jeg kjenner. Online er folk for 'salty'.

Lenke til kommentar

Noe av det verste jeg har opplevd på FIFA 18: hadde 8,8 i match rating, gikk for et skudd, traff mellom stengene, men falt ned til 8.4 fordi keeperen reddet. På FIFA 17 ville det vel heller gitt meg en bedre rating. Minus 0,4 på ett skudd er fullstendig galskap.

 

Mange vil nok mene at 8,8 kontra 8,4 ikke betyr så mye, men match ratingen er ganske viktig i pro clubs og man skal ikke bli straffet så beinhardt for noe som ikke nødvendigvis var dårlig.

Lenke til kommentar

Hvis man skal straffes for dette, er uansett minus 0,4 riv ruskende galt. Jeg kan ikke stå i boksen på cornere når jeg er CB (0 mål på 80+ kamper som CB som følge av dette tullet), og når jeg er ST eller CAM kan jeg bare skyte når jeg er alene med keeper eller hvis målet er åpent? Snakk om å ødelegge pro clubs.

 

Opplevde en veldig merkelig situasjon i går kveld. Cpu-spiss ble spilt igjennom og hadde med seg en menneskestyrt spiss. Helt opplagt at man ber om ballen der (vet ikke om han trykket), men neida. Cpu-spissen endte opp med å lobbe over keeperen og i mål.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...