Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig litt gøy med FUT. Egentlig aldri fått noe særlig å snakke om der i tidligere versjoner, men etter å ha gjort flere av SBCene har jeg fått endel gull, blant annet Azpilicueta, Bailly og Mkhitaryan som har gått for ålreite summer. Kunne nok hatt mer is i magen og venta med å selge, men har underveis trengt cash til flere SBC. Til slutt i går satt den med Bale, som jeg beholder selv og har bygd en ganske sterk LaLiga squad rundt. DET var digg

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som opplever mye lagg og at bildet fryser seg online på FUT? Spilt 4 kamper nå og alle kampene har tatt godt over dobbelte av tiden en fifa kamp burde pga bilde fryser seg og lagg ved at det kommer sånn "Loading" midt på skjermen.

 

Har fibernett og alle andre spill funker strøkent online så :\

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å spille 2 på lag på Ultimate Team lengre? Sitter sammen med en kompis og den optionen ved at man kan trykke trekant/Y for å joine er der ikke..

Hvilken modus prøvde du? Det funker i offline season. Når fifa 17 kom virket det heller ikke å spille flere på lag online. Men det ble fikset etter hvert. Ser ut som det samme skjer med fifa 18

Lenke til kommentar

Hadde vært fett om det gikk an å spille online co-op der du og en kompis starter et ultimate team lag mens dere sitter på forskjellige plasser, han er hjemme hos seg, du er hjemme hos deg. Så kan dere dele på ansvaret, kjøpe spillere sammen, osv. Men med tanke på EA serveren og sånt, så kommer det til å gå til helvete vil jeg tro haha

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Spilte pro clubs, og ble skadet. 7.5 da skaden oppstod, jeg ble liggende på bakken, og da jeg var oppe igjen hadde jeg 7.1. Seriøst? :nei::realmad:

 

Endte opp med 7.1 den kampen tror jeg, som er helt katastrofe. Vet ikke om den kampen ble registrert dog, men kanskje det bare er en kjempeforsinkelse.

 

Posisjoneringen er også altfor sensitiv. Raser nedover med en gang. Bare det at posisjonering er en greie er jo helt dust. Kjenner en fyr som nekter å bruke posisjoneringspilene, og han har allerede fått flere elendige ratinger bare pga det. Ødelegger jo spilleren din, til en viss grad.

 

Når visse sider ved FIFA blir dårligere (!) fra det ene spillet til det neste...

Lenke til kommentar

Koker ganske bra nå. ALDRI spill ving, det er det verste jeg noen gang har opplevd i min FIFA-karriere (spilt alle fra og med FIFA 12). Jeg var ute av posisjon 16 (!) ganger, som er fullstendig bullshit. Jeg er omtrent aldri ute av posisjon. På FIFA 17 kunne det kanskje være snakk om 1-2 ganger per kamp, og veldig ofte 0. Du får et knøttlite område å holde deg innenfor, og går du utenfor blir du straffet beinhardt for det. Tror jeg fikk 5.8 eller noe, og hadde jeg ikke fått en pangstart på FIFA 18 ville jeg vært i trøbbel nå, men "bare" falt fra 9.2 til 8.1. 8.1 er absolutt bra nok, men de to siste kampene har vært mildt sagt jævlige.

 

Fikk 5 points etter siste kampen, og skulle liksom oppgradere til 4* skills. Men neida. Jeg har poengene, men får ikke oppgradere. Jeg må velge noe annet. Fy faen for et makkverk, EA. Jeg har 4* skills på midtbane-oppsettet mitt, men nektes 4* skills som ST. Gud bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...