Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Synes det er bra at folk får øynene opp for klubb. Kanskje det er dette som må til for og fikse det. Her sitter folk på en sky og ikke ser feil. Folk storfornøyd med klubb i fjor sier jo alt hvor blind folk. Flyt og responsive spillere har vært fraværende nå i minst 4 år. På tide at EA våkner opp. Spilt 10 kamper klubb og kanskje enda verre enn i fjor. Forferdelig flyt, utrolig mye tilfeldigheter og keepere som likegodt kunne vært borte fra mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tydelig at mange sliter med posisjoneringen i pro clubs nå (og de som spiller før standard edition bør jo jevnt over være bedre enn de som kommer senere). Virker som at folk har spilt helt ok, men så ser man etter kampen at de har vært litt "på jordet". Uten pilene blir i hvert fall dette vrient. Helt ok at andre sliter mer enn meg. Får bare meg til å fremstå som bedre :laugh:

 

Posisjoneringen er så ødelagt at jeg har mistet lysten til å gå inn i boksen på offensive cornere når jeg er CB. En som har tatt haugevis av cornere i lang tid har vurdert å gi dem fra seg siden det er et tapsprosjekt for ham på FIFA 18.

 

Også helt teit at GK kommer opp først når man skal gi corneren til en annen. Jeg har gitt corneren til GK ved ett tilfelle...

 

Og 5atb i drop-ins. Virker som at de ansatte hos EA har drukket tett da de lagde dette spillet. Hvor vanskelig er det å sette opp 4321 i drop-ins? En selvfølge.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

Er det ikke mulig å spille 2 på lag på Ultimate Team lengre? Sitter sammen med en kompis og den optionen ved at man kan trykke trekant/Y for å joine er der ikke..

Hvilken modus prøvde du? Det funker i offline season. Når fifa 17 kom virket det heller ikke å spille flere på lag online. Men det ble fikset etter hvert. Ser ut som det samme skjer med fifa 18

Det ser ikke særlig lovende ut...

 

http://answers.ea.com/t5/Game-Information/No-guest-play-fifa-18-ultimate-team/td-p/6272470

 

Argumentet ved at det ikke blir balansert synes jeg er idiotisk, da man uansett har friheten til å velge en annen motstander dersom man ikke vil spille 1v2. Vil heller påstå at det oftere kan være en ulempe å være 2, spesielt hvis man ikke har spilt mye sammen. Nei, kjenner jeg blir veldig provosert om EA tar vekk denne gleden på permanent basis. Flott at de bidrar til å gjøre spillet enda mindre sosialt!

 

Noen som får handlet på psn forresten? Kommer opp "Kan ikke kjøpes" på storen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...