Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen anbefalinger til hvor man får kjøpt Fifa 18 til best mulig pris?

lefdal, elkjøp og coop obs skal ha til 399, men det er 29.9, hvis du vil spille før som f.eks tre dager før 26.9 må du betale litt mer (ronaldo edition) 

 

Ok, takk for svar :)

Har dessverre ikke mulighet til å spille i hverdagene pga jobb, så passer bra å kjøpe det 29/9 da :p

Lenke til kommentar

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/70hlsy/tackle_delay/?st=j7uzn3vm&sh=9253d6fb

 

 

edit: testa bare litt på pc nå ettersom jeg ikke vil waste FUT timer på tutorials :p

 

Helt klart en feature jeg ikke har fått med meg dette med strong tackle. Godt mulig jeg uten å tenke over det holder inne tackle knappen lenge og har derfor delayet/powera opp alle taklingene mine og bommet på alt. Prøvde veldig kjappe taps mot cpu i defense tutorial og da føltes det nogen lunde likt som 17.  

 

men at spillerne er helt svimle i det man bytter til de og når angriperne vender har jeg foreløpig ingen fasist på :p 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Er dette det værste FIFA ever? Gamereactor har dessverre spist piller hele uken som ga dette 10/10! Kort oppsummert. Masse tull i forsvar, bortimot null flyt, langskudd er helt ødelagt, enda ikke sett keeper holde en eneste ball etter 5 timer. Føler konstant man springer i gjørme med alle spillerne. Nei fy dette var nedtur. Kan da umulig vøre alene om dette?

Lenke til kommentar

Jeg kritiserte demoen litt, men synes faktisk fullversjonen var bedre. Kan være tilfeldigheter også. Kun spilt FUT til nå og har gått relativt greit. På 17 slet jeg veldig med å forsvare meg på en konstruktiv måte, men synes faktisk dette er lettere 18 nå. Skal sies at på 17 kom jeg aldri inn i noen god flyt heller, da jeg ikke har altfor mye tid til å spille.

 

Jeg er positiv så langt! Men litt tidlig å si etter bare 3-4 timer.

 

Det eneste jeg kanskje kan være litt enig i er at det er litt sirup noen ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt ca. 5 timer fordelt på i går og i dag, og synes spillet er forholdsvis bra. Det er veldig annerledes å forsvare seg, men jeg tror at det er til det positive, for i forrige versjon var det alt for lett å bare la CPUen rydde opp. Det fungerer heldigvis ikke nå. Noe annet som er veldig annerledes er at jeg nesten aldri fikk kort i fjorårets utgave, men jeg sliter fortsatt med å venne meg til taklingene - og da spesielt stående tacklinger. Nå florerer kortene.

 

Prøvde meg på en online division-kamp i går og vant 3-0. I tillegg bommet jeg på to straffer. Motstanderen hadde et mye bedre lag enn meg, selv om mitt ikke er så ille mtp. hvor ferskt spillet er. Denne motspilleren var en typisk pace-hore, og det var voldsomt tilfredsstillende å se at det ikke fungerte like godt som i FIFA 17.

 

Squad Battles forresten... I LOVE IT! 

Lenke til kommentar

Jeg er litt back to basics nå. Sprint er fyfy om det ikke er åpent med veldig god plass. Contain er fyfy. Jockey og bevege spilleren manuelt er FTW. kun takle når man må, lett trykk på knappen for "insta", evt time en hardere takling ved å holde inne å slippe.

 

På pc er den en powerbar på standing tackle, usikker om man kan aktivere den på xbox.

 

Johannes, lang skudd i hvertfall finess som jeg bruker funker som bare det. har fått en del imot også.

 

Enig i at det er noe merkelig i flyten, spesielt i forsvar. Tidvis også i angrep.

 

Flere som har merket at det er utorlig mye "bug balls" i år? Altså deflections som får unaturlig mye power og er litt random i hvor de ender opp :p

Lenke til kommentar

Modusen som jeg synes har mest potensial er nok en gang helt grusom. Klubb i år er null flyt. Ekstremt med tilfeldigheter og tidenes værste keepere. Keeper reddet jo ikke et eneste skudd i klubb. Den er svak i utgangspunktet i år men i klubb tar den svak til nye høyder. Er bare trykke B så er det mål innenfor 16. Etter og ha spilt EA så dropper jegfaktisk hele spillet. Hadde PES vært litt bedre i moduser hadde jeg glatt gått for det i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...