Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det er mange klager her. Digger spillet jeg, har bare spilt demo da. Kommer fremdeles ikke inn på transfer-markedet på hovedbrukeren min da, så det irriterer meg veldig.

 

Noen som har noen trading tips? Hvem tror dere kommer til å stige mest i pris? Har rundt 25 k i spillerverdi. Akkurat nå har jeg 2 stk Barzagli og et par andre spillere jeg mener koster for lite i forhold til hvor gode de er. Vet ikke helt om jeg skal selge eller beholde. De kommer garantert til å koste mer når spillet kommer ut, men vurderer å selge, og bruke pengene på noen andre. Tipper det kan være lurt å investere i Bakambu eller andre informs til 20-30 k med greie stats. 

Lenke til kommentar

Har dere spilt noe Squad Battles? Klarte å kare meg opp på Elite 3 før tiden gikk ut. Spilte stort sett på lave vanskelighetsgrader, men det var verdt det. Vet ikke om jeg gidder å ranke mye opp hver uke, men når man har tid kan man jo lett tjene noen kortpakker og coins på det.

 

Ser også at minimum points har økt jevnt og trutt gjennom uka, så det kan være greit å skaffe seg så mange poeng så tidlig som mulig. Jeg tror ikke man kan gå ned i rank når man først har fått en rank gjeldende uke.

Endret av java_the_hutt
Lenke til kommentar

Ah, endelig litt luck. Gjorde noe SBC's i web appen og pakket Kante. Går for oppunder 120k nå, men regner med han vil bli dyrere etter release. Hadde allerede bestemt meg for å ikke bruke penger på pakker i år ettersom at jeg ikke får tid til å spille så mye, så da var det deilig å pakke en slik spiller helt gratis. 

Lenke til kommentar

Nei, jeg bruker Companion-appen som vanlig. Men for meg ser det ut som du ikke har en FUT-klubb fra før, og den må jo opprettes (på Xboxen) for at du skal kunne ha en klubb å trade med i appen.

Fut klubb har jeg. Og jeg har spillt ferdig mine 10 timer. Alt på fut. Appen virket helt til jeg slettet fut laget mitt og begynte på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...