Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vil bra si? Like tregt og noobvennlig som forrige spill? Er skilldribbling og skillmoves tilbake som før, slik at det faktisk går an å spille flere typer fotball uten å bli hemmet? Hva er bedre og hvorfor? Skal prøve demoen senere, men regner med at det bare går i samme retning som de siste 3-4 årene. Momentumet er likt, mye tunge og latterlige bevegelser, pasningsspill er ekstremt OP, lese spillet gir i 90% av tilfellene ingen fordel, derimot en ulempe siden spillerne ikke locker på ballen og du havnet utav posisjon osv. 

Lenke til kommentar

Hva vil bra si? Like tregt og noobvennlig som forrige spill? Er skilldribbling og skillmoves tilbake som før, slik at det faktisk går an å spille flere typer fotball uten å bli hemmet? Hva er bedre og hvorfor? Skal prøve demoen senere, men regner med at det bare går i samme retning som de siste 3-4 årene. Momentumet er likt, mye tunge og latterlige bevegelser, pasningsspill er ekstremt OP, lese spillet gir i 90% av tilfellene ingen fordel, derimot en ulempe siden spillerne ikke locker på ballen og du havnet utav posisjon osv. 

Det bygger vel helt klart videre på fifa 18. Har bare 3 kamper mot CPU, så skal ikke uttale meg om noe som helst annet enn at jeg synes det føltes bra, fin flyt, godt førsteinntrykk. 

 

Av erfaring så merker man først mye av de mongolide tingene når man kommer online(evt offline multiplayer) og kanskje spesielt i høyere divisjoner/weekend league.  

 

Eneste jeg vel kan si sikkert til nå at jeg ble ikke spesielt klok på den dobbel trykk skytingen :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...