Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Må si meg uenig. FIFA ble betydelig tyngre fra FIFA 13 til FIFA 14, og har vært tungt siden. Hvis den uerfarne spilleren spiller litt i lengderetningen og prøver å angripe, så vil vedkommende bli overkjørt av mer erfarne spillere. Aldri vært vanskeligere å forsvare enn på FIFA 18.

 

Angående det å komme til 1. div. i fut så er ikke det så lett. Jeg er sjanseløs på det, og gidder ikke å prøve engang, men vil påstå at jeg holder et greit nivå, spiller i de øverste divisjonene i pro clubs og har bedre stats enn de aller fleste i de posisjonene jeg spiller mest.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke gitt at man er god bare fordi man spiller mye. Det er ikke noe automatikk i at en som har spilt 100 timer skal slå en som har spilt 10. Er relativt mange faktorer som spiller inn. 

 

Uansett. smak og behag og så videre. Var ganske negativ første uka med fifa 18, men det har virkelig vokst på meg. lett beste fifa på mange år. Så får vi jo se med tiden om  EA fucker det opp. Endringene til nå har imo vært gode. 

Lenke til kommentar

Enig i den oscrue og sånn burde det jo være. 

 

Emils, har som sagt ikke fått spilt mye etter patch og personlig har jeg aldri benyttet særlig AI defending da jeg synes det er nitrist. Om det stemmer at det er tilbake for fult så er det selvsagt et steg i feil retning. 

 

Det jeg ikke likte i starten var at spillerne i forsvar var utrolig sirup fra du valgte de til du fikk rørt på deg og plassert deg. Den nye måten og takle på er good stuff. 

 

Opp i det hele så er det kanskje viktig å presisere at jeg spiller på xbox og det er jo alltid noe forskjeller over til ps, ikke sikkert vi baserer oss på samme utgangspunkt :) 

Lenke til kommentar

Jeg tapte, spillet er bugga.  :hm:

 

Jeg har eid alle Fifa siden 98, og synes egentlig det blir vanskeligere å finne for hver versjon. Nå spiller jeg også langt mindre enn jeg gjorde for 10 år siden. Jeg innbiller meg at jeg merker raskt om en spiller er bedre enn meg, eller om han har 2 taktikker han kjører knallhardt på.

Lenke til kommentar

De Gea går for over 200k. Det er vanvittig mye for en GK, med mindre man har noen mill. Eneste PL-keeperen jeg har er Hart. Kostet meg 700 coins. Icardi ville jeg bare solgt. Har verken bra pace, bra dribleferdigheter eller 4* skills.

 

Ville bygget et lag rundt gode angrepsspillere, og bare sørget for at du samtidig får gode spillere i de fleste posisjoner.

Lenke til kommentar

Her er laget så langt. Ikke helt sikker på om jeg vil kjøpe Lacazette IF, eller Pobga kanskje på midtbanen for Wilshere.

 

               De Gea

Walker   Koscienly  Rüdiger   Shaw

 

         Can     Gueye   Wilshere

 

 

      Sterling                Sane

 

                    Musa

Endret av mafsa
Lenke til kommentar

Tips til forbedringer, eller ser det greit ut?

Venstrebacken er ikke så veldig god. Bytte til Lukaku? IF Ghoulam? Andre? Sandro blir for dyr

 

Handanovic

Florenzi - Manolas - Koulibaly - Ghoulam

Marchisio - Matuidi - Hamsik

Cuadrado(83) - Mertens - Insigne

Endret av Ibrahimovic
Lenke til kommentar

Tips til forbedringer, eller ser det greit ut?

Venstrebacken er ikke så veldig god. Bytte til Lukaku? IF Ghoulam? Andre? Sandro blir for dyr

 

Handanovic

Florenzi - Manolas - Koulibaly - Ghoulam

Marchisio - Matuidi - Hamsik

Cuadrado(83) - Mertens - Insigne

Jordan Lukaku e faen et beist, promise me, selvom han har 77 ovr. så virker han mye bedre. Sterk i luften, og 89 i pace.. han vinner alle dueller omtrent. Han e kanon god hos meg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...