Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statsmessig er Mertens bedre, og han har 4* skills. Jeg anser Icardi som en investering. Minner litt om Higuain. Bra finishing, men ikke særlig imponerende pace eller dribleferdigheter.

 

Top 100 free agent defenders nedenfor. Litt "blanda drops" :laugh: skjermbildet nederst er Ramos. Totalt sett er han en av de dårligste jeg har sett i pro clubs. Ingen bombe at en fra Saudi-Arabia topper.

 

3e02e4b880a530f7a791d98fa9c24fc6.png

 

e0bcccf6958ae977d6c73afbb8c19569.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Flaksa og fikk Aguero i pakke for litt siden, brukte han typ 20 kamper men synes han var dårligere enn lacazette til tross for at han er nesten bedre på samtlige stats. 

 

kjørte med 2 spisser tidligere, har nå gått ned til 1 som fører til at både Aguero og Laca er solgt. Nå er det bare beistet igjen og han er helt rå. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Vet mange klaget om det samme for lenge siden og jeg var uenig, men nå føles seriøst spillet ut som en dårligere utgave av 17??

 

Hva skjedde?  Synes den deilige flyten i angrep er helt borte. Virker som løsningen deres for å gjøre forsvar enklere var bare å dumme ned angrep AI.

 

Så er jo scripting/momentum/dramatic moments. hva enn man vil kalle det helt sykt. Trur 4/5 kamper jeg spiller har 2-3 mål etter 75 minutter. Forsvar og midtbane blir plutselig hjernedøde og klarer ikke sentre verdens enkleste pasning uten å kicke den rett til motstpiller. Når man er i andre enden og i medvind så plutselig løpa på plass og DM`en blir helt gud på interceptions.

 

Utrolig frustrerende spill, skulle gjerne kunne rulla tilbake til 1-2 patcher etter release og bare spilt der mot kompisser i stedet for det pisset her.

Lenke til kommentar

Kjøpte path to glory Alejandro Gómez. Synes at han er god. Håper at han får noen oppgraderinger. Synest ikke at Halloween-kortet til Cuadrado er så veldig godt. Usikker på hva jeg bør gjøre på høyrekanten.

 

Lukaku gjør en kjempejobb på venstrekanten. Kommer neppe til å bytte ham ut med det første.

 

Chiellini kommer nok inn etter hvert. Usikker på hvem av Koulibaly og Manolas som bør vike. Begge leverer bra. Fysiker til Koulibaly va farten til Manolas. Usikker.

 

Handanovic

Florenzi - Manolas - Koulibaly - Lukaku

Matuidi - Hamsic - Marchisio

Cuadrado83 - Mertens - PTG Gomez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...