Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Etter 4 kamper og 4 tap så er jeg langt i fra fornøyd med dette spillet. Hvorfor skal det være så himla vanskelig og vinne ballen? Alle så langt kjører bare et touch pasninger i en jævla fart og kommer frem hver kamp. Enda et fifa man virkelig ikke trenger noe forståelse for fotball. For min del blir jeg fly forbanna når jeg gang på gang leser spillet til mostander men blir aldri belønnet for det, neste som skjer er at jeg skaper rom så igjen gjør det enklere for han og angripe. Best og bare slippe kontrollen og la CPU forsvare for deg. Hadde litt troa på Fifa i år men dette var grusomt.

Hmm fleste sier jo at autoforsvar greia er så og si borte i år?

 

Har ikke fått prøvd annet enn demoen selv enda så skal ikke si imot :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Webappen har funket helt OK for meg siden den ble åpnet i går kveld. Gleder meg til å se om de har åpnet opp for Early Access på Xbox. Har lyst til å grinde litt mer coins.

 

Noen som har fått noen gode kort? Beste jeg har fått hittil er Zappacosta fra Chelskij, men det kunne vært værre.

Douglas Costa og Carvalj er vel beste jeg har fått.

 

Ellers har jeg fått trada litt. Fikk Rudiger til 5200 og solgte til 9k og antonio til 5500 og tipper han selger for 10k.

 

Er jævilg annoyed med meg selv at jeg ikke kjøpte Gueye i går. Lå ute til 4k de første timene nå er billigste 12k++

Lenke til kommentar

Helt greit at autoforsvar er borte men hvorfor blir man aldri belønnet for og lese motstander. Om du så er 10cm fra ballbanen så får man ikke ballen. Forventer ikke vinne ballen hvis jeg ikke leser motstander. Men som det er nå blir det Hawaii fotball.

skjønner frustrasjonen. Gleder meg til å bli frustrert selv etter jobb:p

 

 

in other news. Fant en mustafi inform til 35k. Håper jeg kan gjøre gode penger på den :)

Lenke til kommentar

spilte 3 kamper nå. U,W,L 

 

Synes forsvar er helt sirup. Føles ikke bra i det hele tatt. Om man prøver så vidt å bevege seg mot noen så er man 2m i pølseboden bare angriper rører seg såvidt. 

 

Greit nok at man blir dratt fra om man takler og bommer, men plagsomt at med contain eller at man prøver komme nærmere så er man helst lost. 

Lenke til kommentar

Webappen har funket helt OK for meg siden den ble åpnet i går kveld. Gleder meg til å se om de har åpnet opp for Early Access på Xbox. Har lyst til å grinde litt mer coins.

 

Noen som har fått noen gode kort? Beste jeg har fått hittil er Zappacosta fra Chelskij, men det kunne vært værre.

Fikk miranda 86, men det e alt haha 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...