Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg GTX 1060 6gb. Endelig kan jeg spille PUBG med over minimum 90 fps (avhengig av settings selvfølgelig).

Jeg kjører:

AA: High

PP: Very Low

Shadows: Very low

Texture: Medium/High

Effects: Very Low

Foliage: Very Low

View Distance: Medium/High

 

Er litt usikker på hvordan jeg skal ha det...

Noen sier det bedre å ha screen scale på 120, så view distance på high/ultra.

Mens noen sier AA burde være på Ultra, PP på high, resten på very low....

Jeg har samme grafikkort som deg men har 40 fps. Betydelige dropp til 5 fps med en gang jeg nærmer meg folk. Irriterende! Skjer ikke i andre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det noe alvorlig galt eller en skikkelig CPU flaksehals. Broderen kjørte på GTX 1050 Ti og 1080P og selv med alt på Ultra så hadde han stabilt 60+ FPS med noen unntak. Men han har jo da en 7700K klokket til 4.8GHz og etter det jeg hører så er PUBG glad i CPU. Nå er han på 1070 Ti og nå er han stortsett aldri under 120 FPS, fremdeles med alt på Ultra og 1080P.

 

Men det er jo akkurat det samme hos han som hos meg, det er hovedsaklig bare Shadows, Screen Scale og View Distance som ser ut til å påvirke ytelsen i noen nevneverdig grad. Alt det andre kan vi endre fra Very Low til Ultra uten at det ser ut til å påvirke ytelsen i det hele og store.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det største problemet med dette spillet nå er vel skilled matchmaking, spiller nå 20 matcher squad og er 0.90% i europa på leaderboards. Hater nå og spille bra så plutselig stopper det helt opp når man møter verdens eliten. Brenne dette systemet her.

Slik er det å spille multiplayer.

 

Så du vil bare møte noobs, slik at du kan vinne hver gang?

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Det største problemet med dette spillet nå er vel skilled matchmaking, spiller nå 20 matcher squad og er 0.90% i europa på leaderboards. Hater nå og spille bra så plutselig stopper det helt opp når man møter verdens eliten. Brenne dette systemet her.

Slik er det å spille multiplayer.

 

Så du vil bare møte noobs, slik at du kan vinne hver gang?

Les en gang til så skjønner du poenget mitt? Stikkordet er 20 runder og 0.90% i Europa...

Lenke til kommentar

 

 

Det største problemet med dette spillet nå er vel skilled matchmaking, spiller nå 20 matcher squad og er 0.90% i europa på leaderboards. Hater nå og spille bra så plutselig stopper det helt opp når man møter verdens eliten. Brenne dette systemet her.

Slik er det å spille multiplayer.

 

Så du vil bare møte noobs, slik at du kan vinne hver gang?

Les en gang til så skjønner du poenget mitt? Stikkordet er 20 runder og 0.90% i Europa...

 

 

 

Snakker du K/D ratio nå?

 

På 20 matcher squadd fpp (EU) har jeg bare 0.4 i K/D

 

 

Savner også et likt matchmaking system sånn som det er i f.eks CS GO

Lenke til kommentar

Jeg tenker mer at man havner veldig fort helt i eliten av spillere der man plutselig ikke er god nok, Ingen mellomting. Jeg er for skilled matchmaking men ikke sånn som det er nå. Blir nå ikke øving når man møter folk som dreper deg før du reagere gang på gang.

Dette er vel vanlig i spill? Tror ikke jeg ville forventet noe sånt i spill som Rust, eller rettere sagt Fortnite hvor folk var i samme "skill-område".

Lenke til kommentar

Jeg tenker mer at man havner veldig fort helt i eliten av spillere der man plutselig ikke er god nok, Ingen mellomting. Jeg er for skilled matchmaking men ikke sånn som det er nå. Blir nå ikke øving når man møter folk som dreper deg før du reagere gang på gang.

 

Er usikker på hvordan matchmakingen fungerer, men jeg merker ingen forskjell fra season start til season end. Ligger på 219 plass i squad sålangt denne season, men til stadighet møter vi folk som altså er så dårlige at de umulig kan være i samme game basert på rank.

 

Det har dog vært flere games nylig der vi taper for china-cheaters. Fler enn på en god stund.

Lenke til kommentar

Kjøpte det i går og jeg må si jeg liker spillet. Grafikkortet sliter med å henge med, men det er greit nok. Det jeg ikke liker helt er zommingen som ikke ser ut til å virke bestandig/eller det er noe jeg ikke har forstått.

Er ikke noe galt med zoom?`hva tenker du på`? vis du tenker sikter på diverse våpen så vil de være forskjellige, Holo-sight har helt annen zoom enn andre sikter

Lenke til kommentar

 

Kjøpte det i går og jeg må si jeg liker spillet. Grafikkortet sliter med å henge med, men det er greit nok. Det jeg ikke liker helt er zommingen som ikke ser ut til å virke bestandig/eller det er noe jeg ikke har forstått.

Er ikke noe galt med zoom?`hva tenker du på`? vis du tenker sikter på diverse våpen så vil de være forskjellige, Holo-sight har helt annen zoom enn andre sikter

 

Rett og slett at zoom (høyre musknapp) ikke ble aktivert som det skulle. Og museknappen fungerer som den skal. Det har blitt bedre men det skjer enda en sjelden gang.

Lenke til kommentar

Om du vil ha det mer som Battlefield så kan du jo aktivere Hold to ADS under keybindings så er det hold istedenfor toggle. At man ikke kan spotte folk er jo temmelig åpenbart, det ville jo ødelagt veldig mye av poenget med spillet. Selv i Squads så er det best at spotting ikke er en ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...