Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser den, men det kommer seg vel fort. Du kan som ble beskrevet på den forrige side bytte om slik at du holder for å "aim down sight" og så trykke for den andre "zoom" varianten. Syns selv det ofte blir krøll når man bytter mellom spill, men man venner seg vanvittig fort til forandringene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvilken keybinding har folka her på tilte left og right? Selv bruker jeg Q og E, men syns det kan være stress i noen situasjonen.

Q og E er nok veldig vanlig, litt usikker på hvilke situasjoner du tenker på, men i mange tilfeller hjelper det å lære seg å bruke en finger til både Q og A, E og D på likt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser den, men det kommer seg vel fort. Du kan som ble beskrevet på den forrige side bytte om slik at du holder for å "aim down sight" og så trykke for den andre "zoom" varianten. Syns selv det ofte blir krøll når man bytter mellom spill, men man venner seg vanvittig fort til forandringene. 

Hold to ADS var sårt savnet av meg iallefall, har brukt det siden det ble tilgjengelig.

 

Måtte riktignok belage meg på å spille 3PP her en dag, og der ga den gamle keybindingen langt mer mening. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det er fremdeles endel ting som gjør meg noe usikker på om alt fungerer helt som det skal. Dropper, får på meg level 2 armour og level 3 hjelm og blir one-shot av en P1911? Det skal vel ikke være mulig uansett hvor jeg blir truffet?

Nei, det kalles cheat og er PUBGs største problem akkurat nå.

Lenke til kommentar

 

Det er fremdeles endel ting som gjør meg noe usikker på om alt fungerer helt som det skal. Dropper, får på meg level 2 armour og level 3 hjelm og blir one-shot av en P1911? Det skal vel ikke være mulig uansett hvor jeg blir truffet?

Nei, det kalles cheat og er PUBGs største problem akkurat nå.

 

jaa døde akkurat av cheater, skjøt gjennom gress i skråbakke gg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Enn skal alltid ta det man ser med death cam med en klype med salt, det er aldri 100% så resultatet kan ofte virke ut som cheat, når det i realtiten ikke er det.

Lenke til kommentar

Enn skal alltid ta det man ser med death cam med en klype med salt, det er aldri 100% så resultatet kan ofte virke ut som cheat, når det i realtiten ikke er det.

death cam ja, men når du kan se replay fra hele gamen og hvordan han drepte masse folk, flere ganger der han direkte prøver å skyte på folk(ser de med wallhack men treffer ingenting) han er en forferdelig dårlig cheater

Lenke til kommentar

Enn skal alltid ta det man ser med death cam med en klype med salt, det er aldri 100% så resultatet kan ofte virke ut som cheat, når det i realtiten ikke er det.

 

Artig at det og ha et death cam på dette spillet viser bare spillets feil. Komme i dueller veldig nærme er ren bingo, ofte en hel haug med kuler aldri blir registrert på death cam. Når man ser blodspruten står og de ikke mister noe liv er det noe som ikke er som det skal.

Lenke til kommentar

Det er noe veldig rart med early gun-fights, spesielt i områder med masse folk. Virker ikke som serverne takler det rett og slett, så selv om vi ikke har rubberbanding nå så er det fremdeles lag på looting og veldig mye rart hva gjelder registrering av hits osv..

 

En ting jeg også syntes er super teit er hvor mye damage punch tar. 2-3 punch og du er død/downet. Det er helt idiotisk early game når det er såpass til lag og bingo med hitbox osv.. Melee fungerer jo helt krise i starten på grunn av lag og da er det helt idiotisk at det skal være såpass lett for noen å ta ned en person som sliter med å loote et våpen på grunn av lag.

 

For ikke å nevne fallskjerm og random fall-damage. Hender fremdeles at jeg kan minste opp mot halvparten av livet av å lande rett på flatmark.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg tar meg en pause inntil de får gjort noe med cheatingen eller satt opp region lock. Det er helt ekstremt nå. Vi syns det gikk så trått i romjula og begynte å analysere replays og så hvordan de skamløst brukte wallhack og/eller aimlock. Tror vi hadde omtrent 60-70% games hvor vi ikke vant så ble vi tatt av cheatere.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke har lyst til å gå igjennom replays, blir nok bare mer deprimert enn jeg allerede er på grunn alle meningsløse tap jeg har på grunn av loot lag og nonsense i starten av games og terrain bugs. Kjenner jeg fremdeles er irritert over at gamet jeg og brodern hadde hvor vi klarte å loote hele fire drops, hadde totalt 14 kills og det bare er 8 spillere igjen i et lite området og vi meier ned folk med AUG og Groza og vips så er vi stuck mellom en stein og en vegg og kan ikke bevege oss lenger og blir da tatt av sonen... Klarte nå hvertfall å drepe to lag til mens vi var bom fast...

 

Et annet game så hadde vi M24 og AWM og motorsykkelen bestemmer seg for å ta en piruett på flatmark. Relativt lav hastighet, type 30-40 km/t men når den flipper så er du jo instant downet/død tydeligvis..

Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke har lyst til å gå igjennom replays, blir nok bare mer deprimert enn jeg allerede er på grunn alle meningsløse tap jeg har på grunn av loot lag og nonsense i starten av games og terrain bugs. Kjenner jeg fremdeles er irritert over at gamet jeg og brodern hadde hvor vi klarte å loote hele fire drops, hadde totalt 14 kills og det bare er 8 spillere igjen i et lite området og vi meier ned folk med AUG og Groza og vips så er vi stuck mellom en stein og en vegg og kan ikke bevege oss lenger og blir da tatt av sonen... Klarte nå hvertfall å drepe to lag til mens vi var bom fast...

 

Et annet game så hadde vi M24 og AWM og motorsykkelen bestemmer seg for å ta en piruett på flatmark. Relativt lav hastighet, type 30-40 km/t men når den flipper så er du jo instant downet/død tydeligvis..

Du får bli med oss gamlegutta å spille litt BF1, imens du venter på bedring :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller så og si hver dag og har til gjengjeld å bli drept av hackere som åpenlyst benytter seg av speedhack / wallhack.. 
Hva angår aimbot veit jeg ikke da dette blir vanskelig å spotte nå som death cam er såpass bugget.

Angående lagg i spillet så varierer dette fra game til game hos meg. Jeg ligger på rundt 70\100 fps konstant med nvidia optimalisert innstillinger på 1440p 144hz skjerm. Selv om jeg har 100FPS virker det fortsatt som ting lagger spesielt i starten som flere nevner..

Har derimot begynt å spille en del 1-man Squad. Følelsen av å ta ut 2\3 av et 4 man squad alene er magisk og nok for å gi meg "vunnet" følelsen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...