Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se her ja, nå er det jo fader meg cheaters i annen hvert game her. Folk som skyter kompisen min i ghilliesuit hvor siktet hans bare popper rett inn på kroppen hans helt automatisk og du ser siktet autosentrerer på oss helt av seg selv...

vet ikke hvilken mode dere spiller men first person har samtlig mindre cheating i seg, vant 5 games på rad i går utrolig nok! 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært noe fan av FPP tidligere, men har blitt tvunget over pga. cheating. På miramar så er det faktisk ganske gøy! Man har mye mer å bevege seg på, så man slipper de standoffene hvor alle bare står bak hvert sitt tre og har vm i peaking.

Lenke til kommentar

Kamera er alt for nærme bakken, i et mangel på et bedre uttrykk så føler du deg som en "dverg" i FPP. Går du ute i terrenget så subber du alt for nærme gresset og er du i og rundt bygninger så er det veldig åpenbart at kameraføringen er for lav da personen har hodet i høyde med dørhåndtaket på dørene og klarer knapt nok og se over vinduskarmer osv.. Selv jeg som er relativ lav i det virkelige liv syntes at dette blir litt voldsomt. Det føles unaturlig og det får også motion til å føles merkelig så jeg som vanligvis ikke sliter med motion sickness føler at jeg har utfordringer med å spille FPP i lengden.

 

Når det er sagt så foretrekker jeg stortsett alltid FPP fremfor TPP i samtlige spill, det føles mer realistisk og du slipper peaking rundt hjørner osv som du jo naturligvis får i TPP. Spilte mye H1Z1 King of the Kill før og så fort de la til FPP så spilte jeg aldri TPP igjen, men med PUBG så føles FPP såpass merkelig og lite optimalisert at jeg klarer ikke å spille det i lengden.

 

 

EDIT:

 

Du merker jo også godt at kameraføringen er for lav når du sammenlignet hvor høy karaktermodellen i spillet er iforhold til kameraføringen du selv har i FPP. Det vil si at når du ser en person stå foran en dør så er hodet i normal høyde, altså et sted midt i mellom dørhåndtaket og øverste del av dørkarmen. Men når du ser i FPP så ser du mye lavere. Dette skaper også et par litt mer awkward situasjoner når du ut ifra din egen kameraføring i spillet føler at du ikke skal være synlig for andre, men hvor karaktermodellen i spillet er synlig da hodet på karakteren er endel høyere enn det kamera gir deg inntrykk av in-game.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Er ikke noen vits å spille TPP i det hele tatt nå hvis man har rank. Jeg telte opp, og i romjula lå vi på rundt 70% games hvor vi ble drept av cheaters. Gudene vet om det var cheaters i de andre rundene også, men det er helt krise. Vi ligger innenfor top 1000 rank i TPP squad eu.

 

På Miramar fungerer FPP ganske bra. Man har mye mer terreng å jobbe med, noe som gjør encounters mer naturlig og spennende i forhold til peak-festen på Erangel. Og det har hittil vært fritt for cheaters.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Er ikke noen vits å spille TPP i det hele tatt nå hvis man har rank. Jeg telte opp, og i romjula lå vi på rundt 70% games hvor vi ble drept av cheaters. Gudene vet om det var cheaters i de andre rundene også, men det er helt krise. Vi ligger innenfor top 1000 rank i TPP squad eu.

 

På Miramar fungerer FPP ganske bra. Man har mye mer terreng å jobbe med, noe som gjør encounters mer naturlig og spennende i forhold til peak-festen på Erangel. Og det har hittil vært fritt for cheaters.

 

 

Tja, man kan jo alltids rævkjøre sin egen rank da det logisk nok er langt færre cheaters om du blir matchet med lavere rangerte spillere. Ser man på leaderboards så er det jo temmelig opplagt at folk med 400kills, 80% headshots osv er litt suspekt.

 

Klarte å snike meg inn blant topp 600 på Solo TPP EU men etter det så har jeg blitt maltraktert av cheaters i nesten samtlige games så nå går det jo nedover men det er vel fort bare en positive ting så man kanskje kommer utenom cheaters.

 

Det kan virke jo som diverse cheats har blitt gjort lett tilgjengelig? Går vi bare 1-2 mnd tilbake tid så møtte jeg vel på cheaters i kanskje 1 av 20 games mens nå så føler jeg at det å ha et game uten cheaters er flaks.

Lenke til kommentar

Tja, man kan jo alltids rævkjøre sin egen rank da det logisk nok er langt færre cheaters om du blir matchet med lavere rangerte spillere.

 

Jeg slutter heller permanent å spille spillet dersom jeg må tilpasse meg for å spille (eller ikke spille) med cheatere.

 

Det sprengte fullstendig etter 1.0. Tipper de som lager disse cheatene har hatt en versjon liggende på lur lenge som de virkelig pushet med 1.0, sikkert med redusert pris eller noe. Nå vet jeg ikke i pubg, men det verste er at i mange tilfeller så er disse hack/cheat/bot programmene svindyre, ofte abonnementstjenester som koster flere hundre kroner pr. mnd.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men jukser han på vedlagt video? Er ikke spesielt god, og mange er veldig gode i PUBG, men opplever stadig å se på reprise at enkelte på mystisk vis vet akkurat hvor jeg er. (Har også sett folk som f.eks krabber raskere enn vanlig løpnig etc...)

 

[film slettet]

Endret av KSira
Lenke til kommentar

Hadde mine første runder etter at 1.0 ble sluppet til live serverne i går. Var i grunn veldig fornøyd med de timene jeg spilte. Rubberbanding var et stort problem for meg i tiden før launch. Til nå har jeg ikke merket noe av dette, det eneste jeg sliter med er litt lagg og lave frames 30-40 ved enkelte områder og da hovedsaklig i starten. Ellers ligger det på 70-100 fps. Spilte kun Duo FPP og på de 10-12 kampene vi hadde møtte vi ikke på noen klare cheaters.

Så er veldig positiv basert på min egen erfaring i går. Vet at de sliter med en del cheaters i spillet, men slik status er nå, så har jeg ingen problem med å anbefale spillet til andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...