Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

 

Jeg vil anbefale NA-serverne med tanke på rubberbanding. Spilte på både EU- og NA i kveld og hadde ikke problemer i det hele tatt på NA-serverne.. :)

Ping til NA serverene er?

 

Kjenner ikke til pingen, men har gode erfaringer fra NA-servere også pre-release.. Flere europeiske streamere på Twitch som gjorde det samme den gang. Hvilke servere de velger nå, det vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp noen runder. På Erangel (det gamle mappet) opplevde jeg ikke rubberbanding. Men på Miramar (ørken mappet) var det jævlig med rubberbanding.

 

Prøvde også en runde på NA server. Opplevde ikke ping som noe stort problem. Men det hakket noe når jeg var passasjer i en bil

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Spilte nettopp noen runder. På Erangel (det gamle mappet) opplevde jeg ikke rubberbanding. Men på Miramar (ørken mappet) var det jævlig med rubberbanding.

 

Prøvde også en runde på NA server. Opplevde ikke ping som noe stort problem. Men det hakket noe når jeg var passasjer i en bil

Trodde de hadde fjernet det gamle kartet? Folk er nå rasende i steam forumet over at de får aldri det gamle kartet.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt de to siste dagene og jeg har ikke fått annet enn ørken mappe. :/

 

De har vel også gått ut og sagt at en bug gjorde at det kartet ble valgt mye mer enn det gamle.

Den skal visstnok ha blitt fikset i dag tidlig. Ikke spilt nok i dag til å konkludere med om det stemmer eller ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hmm, eller jeg som har uflaks. På mine 20 siste har jeg 19 på Miramar. Hvordan er det med stats om man quitter i lobby? Regnes det som et game?

Nope.

Akkurat som om når spillet krasjer før du havner i lobby, så får du ikke reconnected selv om du spilte med premade (aka, de starter runden med en mindre spiller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...