Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvordan fungerer ting etter launch? Laster ned spillet nå, men ser det meldes om server problemer. 

Virker ut som det er litt issues om man ser på reddit, får ikke testet selv før i kveld.

 

For de som har Nvidia kort kom det nye driver med optimaliseringer for PUBG i går, riktignok vil nok 1.0 stå for brorparten av forbedringene i FPS. 

Lenke til kommentar

Hmm, rubberbandinga er fremdeles helt krise. Du kan egentlig bare glemme det å lande samme med masse folk for det er jo bare ren bingo sånn som det er nå. Rubberbanding, stuck i fallskjermen helt uten grunn, våpen du ikke får lootet, du ender opp skutt selv om du på din skjerm har kommet deg bak noe lenge før skuddet fyres men på grunn av lag/rubberbanding så treffer de tydeligvis uansett osv..

Lenke til kommentar

Jeg har klart å tilgi rubberbanding, "teleportering" hit og dit, fallskjerm som tilsynelatende sitter fast i løse luften når den selv ønsker det etc. Det er nesten like ille nå. 

 

Helt forbanna håpløst å release når spillet til tider ikke er spillbart. Og det gjelder ikke bare rubber banding i starten. Som andre nevner kan det ta evigheter får man er tilbake i lobby. Første gang jeg startet opp spillet etter oppdatering (12 gb for øvrig) tok det 10 minutter før jeg i det hele tatt så characteren i lobby.

 

Og allikevel digger jeg det. Nå må utviklerne få bort disse barnesykdommene som faktisk er det eneste som gjenstår før dette blir et komplett og fantastisk spill med ubegrensede muligheter :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå vil jeg nesten definere spillet som ikke spillbart. Mengden rubberbanding er helt absurd og dreper all gleden med spillet. Eneste måten å spille på nå er å lande helt ute i gokk og bare komme seg igjennom 5-10 min med masse rubberbanding for etter 5-10 min så avtar det jo heldigvis.

 

Har spilt i hele kveld og det er alt annet enn morsomt. Blir stuck på objekter jeg ikke ser på grunn av rubberbanding, fallskjermer som blir stuck i løse lufta igjen sikkert på grunn av lag så man har tydeligvis treffet noe som selv ikke ser også blir alt bare kaos. Det å lande med folk rundt seg å gå i dueller er jo meningsløst da det kun er de som er griseheldige med å rubberbanding på de riktige tidspunktenes om vil ende opp som vinnere. Du kan lande perfekt rett oppå et våpen, men på grunn av lag og rubberbanding så får du fader meg ikke plukket opp våpenet og samtidig så kommer det en annen spiller som lander 10 sekunder senere og på et eller annet mirakuløst vis så klarer vedkommende å få plukket opp et våpen og skutt deg mens du fremdeles febrilsk peprer F-tasten for å få opp våpenet du landet på for 15 sekunder siden.

 

Siste runden nå så var jeg i hagleduell, og hva skjer? Jo rubberbanding akkurat i det jeg skal fyre så mitt skudd som var rett på personen som står 5 cm unna registrerer tydeligvis ikke og når jeg løper unna og rundt et hjørnet så blir jeg fremdeles truffet av han jeg dueller imot selv om han tilsynelatende fyrer lenge etter jeg kom meg rundt hjørnet. Det helt krise og langt verre enn jeg har opplevd på Test Serverne.

Lenke til kommentar

skulle likt å se DICE lagd en pubg versjon...., pubg sjefen sa  i intervju i går angående lanseringen: 

 

Rubberbanding will still be present at release! It's caused by the core engine of the game. It got updated from 4.1.4. to 4.1.6., and they are still trying to figure out what the exact reason is for it constantly occuring. Crashes might happen still, but the game is as stable as it has been during the late test stage and definitely better than a month ago on test servers.

Lenke til kommentar

skulle likt å se DICE lagd en pubg versjon...., pubg sjefen sa  i intervju i går angående lanseringen: 

 

Rubberbanding will still be present at release! It's caused by the core engine of the game. It got updated from 4.1.4. to 4.1.6., and they are still trying to figure out what the exact reason is for it constantly occuring. Crashes might happen still, but the game is as stable as it has been during the late test stage and definitely better than a month ago on test servers.

 

Trenger ikke at DICE hadde lagd det, men at PUBG hadde lisensiert Frostbite. Men antageligvis er den mye dyrere, gitt at de i det hele tatt lisensierer den bort, enn Unreal Engine.

 

Jeg vet ikke helt om Unreal Engine er noe spesielt bra til store open world spill. For når jeg ser listen over spill som bruker UE4, så er ARK eneste andre slik type open world spill som bruker motoren. Og etter det jeg vet så fungerer ikke akkurat det helt smertefritt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...