Jump to content

dan992

Medlemmer
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 :)

About dan992

  • Birthday 11/21/1995

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

1876 profile views
  1. jeg har klaget inn proshop til prisjakt og prisguiden.De syns proshop drev villedende.De skal enten kutte ut å vise skjermkort fra proshop eller droppe å få fram varer som faktisk ikke er på lager fra å dukke opp i søkeresultater.
  2. ble gavekort her. kom ikke gjennom med noe som helst. refererte til paragrafer og gudene vet hva jeg ikke prøvde
  3. noen som fikk gjennomslag hos power da de kansellerte alt? evt noen som fikk kjøpt noe den siste halvannen uke?
  4. hei. så at min XRP har 5 ganget seg i verdi. er det bull run som foregår? har en eksamensinnlevering så har ikke innsikt pr nå. Selge eller holde?
  5. Hva jeg betalte er rimeligere enn innkjøpsprisen, så sier seg selv at det er ugunstig for de og er dermed enklere å sende ut kanselleringer. har heldigvis tatt vare på alt fra Chat hvor det står at jeg er informert om ukjent leveringstid. Jeg skal hvertfall ha en tilsvarende vare. han sa de kan gi meg et gavekort. Jeg takket pent nei og sa jeg venter jeg og beholder min plass i køen og vi har en bindende avtale. De tilbydde dermed et gavekort på hva jeg har gebyr på fra mastercardet og la på chatten mens jeg skrev.
  6. er litt irritert nå. Power kansellerte meg og min bror sin ordre også. Jeg hadde reservert beløp og ventet lenge. fikk også bekreftet at at de ville få en levering fra produsent denne uken. Idag har de økt prisen, min bror som har forhåndsbetalt har også fått kansellert ordren sin. er dette lov? "Det viser seg slik at vi dessverre ikke får denne typen grafikkort inn på lager og har av den grunn blitt nødt til å kansellere din ordre." Da jeg påpekte infoen om at en fra kundeservice sa noe annet og jeg ville beholde min plass i køen sa han det ikke går. Da sa jeg han kunne tilby en tilsvarende/foreslå et annet grafikkort de faktisk vil få inn. Da fikk de plutselig ikke inn grafikkort i det hele tatt. Men oppdatert priser på alle kortene fra den produsenten, og lagt inn nye fra andre produsenter, ja det var nødvendig når de ikke får inn kort.
  7. Shark Gaming fikk endelig inn sånne 10 slike kort idag så pcen min blir bygd idag
  8. Bestilte en pc den 26 feb. fra shark gaming med 3080 som skulle ta 3-6 dager å produsere. Prøvde å ringe de i dagene før, men de tar jo aldri telefonen. Alle delene var på lager. Ringte inn den 28 februar og de bekreftet at delene var på lager, inkludert skjermkort. De sa at de hadde mange av dem, og hadde jeg bestilt så var kortet reservert til meg. ukene går. På mandag ringe jeg og spurte hva som skjer, og spurte om de kunne slenge med esken til skjermkortet om de hadde liggende, det gjorde ingenting om de ikke hadde. null stress, pcen var straks ferdig og det skulle ordnes. Igår (tirsdag) fikk jeg mail om at det manglet en del. De manglet esken og skulle derfor vente med å sende den. Senere på dagen fikk jeg ny mail. De var usikker på om skjermkortet var der, men jeg ville få tilsendt pcen så snart de fikk inn nytt 3080 kort. Han sa han skulle finne en løsning og ringe opp igjen, det gjorde de aldri. hva faen. 3 uker på å fortelle meg at skjermkortet plutselig mangler. Kan jeg kreve en bedre del/oppgradering av pc? de har ikke hatt skjermkortet inne siden 2 februar. neste oppgradering er + 8000 for et 3090. Det tar 1 uke før de svarer på mail, timesvis med venting på telefon, og ringer opp igjen gjør de heller ikke. Update: De ville ikke få inn ny eske før de fikk inn nye 3080 kort, da jeg ringte idag hadde de ikke skjermkortet. Tolket det som at alt var på stell igår og vil bli sendt snarest, varselet var grunnet mangel på eske, og nå mangler de skjermkort. virker som de brukte det i en annen build. Vet ingenting om rettigheter på dette, da det virker som om de bare refunderer deg om det er et problem. står også noe om Force majeure, noe jeg føler ikke er relevant når de har bekreftet mange ganger at alt er på stell.
×
×
  • Create New...