Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

De bør fikse foliage problemene. Skjuler meg ned i gress og kan ikke fatte hvordan folk ser meg. Så ser jeg på deathcam at personen ikke har noe som helst gress på skjermen og jeg ligger der som en idiot helt åpen på bar bakke. Foliage er jo fixed uansett kvalitetsetting nå men gress slutter å rendre når man er høyere opp, annoying.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De bør fikse foliage problemene. Skjuler meg ned i gress og kan ikke fatte hvordan folk ser meg. Så ser jeg på deathcam at personen ikke har noe som helst gress på skjermen og jeg ligger der som en idiot helt åpen på bar bakke. Foliage er jo fixed uansett kvalitetsetting nå men gress slutter å rendre når man er høyere opp, annoying.

Ikke ligg i åker når du ser det er lange avstander, gress/foliage blir bare rendret i 50-150 meter tror jeg...  så vær føre var og bare bruk gress og slik når det er veldig close combat ( de siste sirklene) 

Lenke til kommentar

 

alt av grass, korn og slik blir borte på 80 meter, så om du ligger stille da så er du dau

Dette burde naturligvis fikses.

 

Det er en grunn til at de droppet dette på ørken mappet :p det er kjipt men det vil nok alltid være slik er mye værre med all cheatingen som foregår, døde akkurat nå for 10 min siden til cheater.. 

 

https://youtu.be/Lt37_ZsLE1w?t=14s

 

se hvordan han på 14-15 sek bare perfekt sjekker meg ut...sukk

Lenke til kommentar

Dette med cheaters kan fort være døden for spillet. Mistet all motivasjon siste uken. Er så utrolig mye merkelige deaths. Virker ut som et mega problem. Om ikke folk møter på cheaters på 10ish games betyr ikke det at det er lite av dem, det betyr at man er heldig.

 

Ja, cheating er døden for spillet. Problemet er at de er fucked rett og slett. De har i utgangspunktet valgt en anticheat som er så dårlig at de kunne latt være å ha noen i det hele tatt.

Så hva må de gjøre da? Jo skrive om store deler av spillet for å fjerne anticheaten de har (Battleeye eller noe sånt) og legge til en ny.

Det er ikke gjort på en, to, tre dessverre.

 

En rask titt på forumet til PUBG så finner jeg en nylig post om at nye anticheat measures er på vei. Så da er det lov å krysse fingrene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Er det flere en meg som opplever lag som veldig plasgsomt? I går så hadde jeg en som plutselig flyttet seg 5m og tilbake igjen, da er det litt vanskelig å treffe. Samme er det når jeg ser på death cam, så ser de andre meg og rekker mange skudd, mens jeg står der som en dust å ser på...

Endret av KSira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...