Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Noen andre som nærmest opplever spillet som et skrekkspill når en spiller solo?

 

Å spille sammen med en venn går helt fint, men når jeg er alene føles det nærmest som at hjertet kommer opp i halsen. Det er så stille, og så plutselig kvepper du av høy lyd/synet av en fiende.

 

Jeg klarer nesten ikke spille solo av den grunn.

Jeg er helt lik, halvveis hjerteinfarkt som ender i at jeg slår musa i hel feil retning eller trykker på noen knapper jeg ikke skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som nærmest opplever spillet som et skrekkspill når en spiller solo?

 

Å spille sammen med en venn går helt fint, men når jeg er alene føles det nærmest som at hjertet kommer opp i halsen. Det er så stille, og så plutselig kvepper du av høy lyd/synet av en fiende.

 

Jeg klarer nesten ikke spille solo av den grunn.

 

Jeg har en kompis som er sånn i squad :D Helt hysterisk... Han stresser seg altså opp så latterlig og blir helt skakkjørt når det er action. Trykker F og detter ut av biler i fart og er helt på tur.

Lenke til kommentar

 

 

Ironisk nok spiller folk selv om det er masse problemer. Så hvorfor klage? :p

 

Shut up and play :D

Hvis ingen klager, hvordan skal utviklerne da få vite om problemene og få fixa opp i det? Når folk har betalt penger for noe, så forventer de vel at ting skal fungere skikkelig.

 

"Shut up and play" my ass...

 

Leser utviklerne til PUBG på diskusjon.no ? Kult! 

Hva er pointet med en tråd hvis man ikke kan komme med kritikk? Skal man bare sveve på en sky og alt er bra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spesielt at de skylder på problemer med core-engine. Det er deres valg å bruke den versjonen av engine som gir problemer. Kanskje lære seg begrensinger i engine før de velger å lage spillet i den? Spillet er minst like uspillbart som før.

Det kan jo ha vært en trade-off. Samtidig som rubber-bandingen vle innført, ble også spillet mye "smoothere" og aiming og bevegelse opplevdes som mye mindre hakkete. Kanskje de valgte å oppgradere som følge av de store forbedringene for spillets optimalisering, og at de forventet å fikse rubberbanding etterhvert. Greit nok, så lenge de ikke hadde lansert 1.0 med de samme problemene.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Leser utviklerne til PUBG på diskusjon.no ? Kult! 

 

 

Hva er pointet med en tråd hvis man ikke kan komme med kritikk? Skal man bare sveve på en sky og alt er bra?

 

Man kan si noe sånn som "det nye mapet var vanvittig bra, jeg liker spesielt det våpenet, men det er synd med rubberbandingen".

Om du faktisk blar tilbake, så har etter patchen blitt lansert ikke bestått av noe annet enn klaging, hvor er diskusjonen rundt alt det andre nye spillet nå faktisk byr på?

 

Man skal love å kritisere, men om man faktisk vil ha noe utbytte av det, så er ikke diskusjon.no den rette kanalen.

Og så må få folk få lov til å gi beskjed når det blir litt mye klaging, for det er jo tydelig at tross alt, så spiller dere jo forsatt spillet, så noe bra må det jo være (med mindre dere driver med selvtortur). :-)

Lenke til kommentar

Man skal ikke måtte herje med å teste ut halve universets servere for å kunne spille matcher med flyt. Når de tjener såpass mye penger og ikke fastslår en release-dato tidligere enn de gjorde, så er det nå for gud skyld på sin plass å komme med kritikk. Dette spillet er fantastisk, et nydelig konsept, men ekstremt mye bra. Men de bommer på ekstremt grunnleggende områder som f.eks. dette med flyt når man spiller. En ting er balanse i balanse i spillet mtp våpen, sirkel og lignende, men å måtte gå gjennom rubberbanding på dette stadiet er direkte pinlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...