Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Det er plenty med glitches og bugs på test utover lag/rubberbanding som må adresseres før release.

 

Men mitt største problem på live om dagen er cheaters. På EU har vi i lang tid for det meste vært forskånt for cheaters, men i det siste har det begynt å eksplodere med china-cheaters på EU. Bad luck kan man alltids ha og møte flere på rad, men det blir ekstremt demotiverende å spille når halve teamet blir drept av 4 "velplasserte" m16 skudd fra en halv kilometers avstand tidlig i gamet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utviklerne kunne vel ikke drømme om at flere titalls tusen skulle spille spillet gjennom PTS? Jeg har utelukkende kun spilt pts når den har vært live, og jeg virkelig digger det nye gameplayet. PUBG er ikke komplett, og kanskje vil det ta lang tid før det blir det, men fytti helvete for et moro spill. Ingenting har underholdt meg så mye, og så lenge, for 250 kroner før. Latterlig mye spill for pengene. Det er tydeligvis mange millioner rundt om i verden som er enige i akkurat det.

 

Spillet er enda bare i early access og det har sine problemer, men hva kan man egentlig forvente? Spillet har blitt så djevelsk mye større enn noen kunne trodd og da tar det vel en del av fokuset :)

 

Jeg er uansett vanvittig imponert og ser fram til hver eneste update framover!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er plenty med glitches og bugs på test utover lag/rubberbanding som må adresseres før release.

 

Men mitt største problem på live om dagen er cheaters. På EU har vi i lang tid for det meste vært forskånt for cheaters, men i det siste har det begynt å eksplodere med china-cheaters på EU. Bad luck kan man alltids ha og møte flere på rad, men det blir ekstremt demotiverende å spille når halve teamet blir drept av 4 "velplasserte" m16 skudd fra en halv kilometers avstand tidlig i gamet.

 

Pussig.. Jeg har spilt en del games og aldri møtt en eneste cheater, men de operer kanskje mest i Squad eller?

Spiller selv bare solo og third person, så det er mulig det er en arena hvor en ikke gidder cheate eller ikke får så mye ut av det.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hvor du spiller. Vi hadde en god periode hvor vi koset oss på Asia siden de spiller på en litt spesiell måte, men der har cheaterne tatt helt over. Ikke uvanlig å møte 1 eller 2 i nesten hvert eneste game. Deretter flyttet vi over på NA siden vi hadde lyst å prøve noe nytt og opplevde fort at asiatene kom over til NA selv, sikkert på grunn av det vanvittige antallet cheatere på deres egen server. På EU har det i den siste tiden øket med antall asiater her også, men jeg har enda til gode å møte cheatere. Foreløbig ok.

 

Spiller mest squad eller duo.

Lenke til kommentar

Det er plenty med glitches og bugs på test utover lag/rubberbanding som må adresseres før release.

 

Men mitt største problem på live om dagen er cheaters. På EU har vi i lang tid for det meste vært forskånt for cheaters, men i det siste har det begynt å eksplodere med china-cheaters på EU. Bad luck kan man alltids ha og møte flere på rad, men det blir ekstremt demotiverende å spille når halve teamet blir drept av 4 "velplasserte" m16 skudd fra en halv kilometers avstand tidlig i gamet.

Region restricted servers. 

 

Jeg vet det ikke er perfekt, men det vil nok hjelpe en del.

Lenke til kommentar

The beste spillet/oppgraderingen ville vært en god anticheat som faktisk funket. Er det noe som gjør at jeg holder igjen alle pengene mine på spill, så er det at jeg vet hvor enkelt man kan jukse i slike spill. Men om man bare spiller uten å bry seg om fair game, så kan man jo ha det veldig gøy mens man tror på julenissen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blir iallefall rett hjem etter jobb å spille på testserveren, nytt map  :w00t:

 

Xbox Preview starter 12.12 , og 1.0 kommer til PC 20.12.

Ser virkelig frem til å se hvordan 1.0 oppfører seg på skikkelig servere. 

Lenke til kommentar

Har spilt mindre de siste måneden selv, men etter at de slapp 1.0 på testserverne er det akkurat som at jeg er tilbake i april / mai igjen. Spillet har fått så enormt mange løft og det er virkelig verdig å gå fra early access til en utgivelse. Det skal sies at gutta har en del arbeid som gjenstår, men ser man på populæriteten så regner jeg med at det kommer til å ordne seg rimelig hurtig framover. 

 

De tjener rett og slett for mye penger til å la spillet falle fra hverandre. Vedlikeholder de og kommer med nytt innhold har PUBG muligheten til å være det største spillet i mange år framover. 

Lenke til kommentar

Er noen irriterende terrain bugs på det nye mappet. Har hatt flere tilfeller hvor folk proner på et fjell og hvor jeg står relativt nærme og sikter rett på de men istedenfor å treffe så treffer jeg tilsynelatende en usynlig vegg så selv om jeg ser hodet og deler av kroppen tydelig høyere enn kanten av fjellet så mener tydeligvis spillet at personen faktisk er fullstendig dekt så det er umulig å treffe.

 

Ellers så ser spillet bedre ut, kjører bedre og det nye kartet føles veldig annerledes sammenlignet med det forrige. Men Test Serverne sliter utvilsomt med rubber-banding, det er tydeligvis alt for stor belastning på serverne som er veldig uheldig da det er vanvittig irriterende og "game breaking" men så er det jo Test Servere da.

Lenke til kommentar

Ja, det er litt vanskelig å bli skikkelig irritert egentlig. Det er testservere, ikke live, men likevel har de flere spillere på enn mange andre onlinespill tørr å drømme om. Jeg forstår at de ikke gidder å bruke enorme summer på testserverne, men skulle helst sett at de gjorde det. Heldigvis bare 11 dager til dette er live og da regner jeg med at det blir bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har vært fristet til å kjøpe spillet mange ganger, men det som får meg fra det hver gang er den ringen som krymper hele tida. Ironisk, siden det er det som driver spillet i grunn.

Du hadde foretrukket om du kunne spilt i ditt eget tempo? 

 

Hadde vært umulig å avslutte en runde uten ja.

Håper riktignok de gjør noe med sirkelen, da den er langt fra optimal pdd.

 

Burde f.eks. vært en ekstra sirkel mellom sirkel 4 og 5.

Lenke til kommentar

Ser etter andre å spille med, er det en norsk Discord-server jeg kan joine eller noe slikt? Synes PUBG duo eller squad er helt konge, men hater det solo. Og de jeg kjenner som spiller PUBG spiller alt for sjeldent og random Squad er ikke helt min greie merker jeg. :)

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...