Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største problemet mitt er memory leak.. Selv med 6k-12k page file. Ikke veldig ofte, men fra tid til tid.
For øyeblikket spiller jeg fullscreen windowed så jeg bare kan dra feilmeldingen videre til neste skjerm, og fortsette med runden. 

 

Ikke forvent altfor mye. Selv med min rigg der alt er ganske høyt overklokket så er det ikke massevis FPS. :p

 

Det er nok, men er jo ikke det best optimaliserte spillet.

 

Om noen liker å spille både seriøst og for moroskyld så legg meg gjerne til! GreedyMuffin.

 

Discord er nesten et must, du MÅ ha mic. 

At du kan samarbeide er også et must, man blir ikke sterkere enn den svakeste i squaden.

Jeg og kamerater spiller endel, vi er 17-18 år gamle.

Med 1080ti?  Jeg sitter på 1080 Gaming X @2050-2075Mhz, 16GB DDR4 @3000mhz og i5 7600k @4.8Ghz. Når jeg spiller på ultra (foliage og shadows på low) + reshade har jeg omtrent 100fps stable, +/- 10. 

Kjører jeg på high/medium får jeg utnyttet 144hz skjermen fullt ut (noen ganger dropper det til 110-115fps)..

Så hvis du opplever noe veldig mye lavere enn dette så bør du ta en titt på riggen.
Men er jo noen uker siden du postet, så kanskje blitt bedre?

Endret av Pj0ter
Lenke til kommentar

Jeg kjører alt på Ultra, 3440x1440 med i7-7700K @ 4.7GHz, 16GB DDR4 4133MHz, GeForce GTX 1080 Ti med AiO og jeg har stortsett 55-70 etter jeg lander og er i områder med bygninger osv og 98 sånn ellers (har cappet til 98 med Rivatuner for å minst mulig input lag).

 

Har testet litt sånn raskt med lavere innstillinger  men for meg virker det som det har fryktelig lite å si på ytelsen? Mener jeg satte alt ned på medium og opplevde mer eller mindre samme ytelsen. Eneste som hadde utslag var resolution scale men det ser jo helt forjævlig ut om du fikler med den.

 

Er litt sånn frem og tilbake på Post Processsing og Anti Aliasing da jeg syntes det å ha disse på i det hele tatt fører til endel ekstra blur... Men uten AA så er ting i overkant kantene, spesielt i distanse.

Lenke til kommentar

Jeg kjører alt på Ultra, 3440x1440 med i7-7700K @ 4.7GHz, 16GB DDR4 4133MHz, GeForce GTX 1080 Ti med AiO og jeg har stortsett 55-70 etter jeg lander og er i områder med bygninger osv og 98 sånn ellers (har cappet til 98 med Rivatuner for å minst mulig input lag).

 

Har testet litt sånn raskt med lavere innstillinger  men for meg virker det som det har fryktelig lite å si på ytelsen? Mener jeg satte alt ned på medium og opplevde mer eller mindre samme ytelsen. Eneste som hadde utslag var resolution scale men det ser jo helt forjævlig ut om du fikler med den.

 

Er litt sånn frem og tilbake på Post Processsing og Anti Aliasing da jeg syntes det å ha disse på i det hele tatt fører til endel ekstra blur... Men uten AA så er ting i overkant kantene, spesielt i distanse.

 

Shadows som er mest tungdrevet. Jeg har omtrent samme hardware som deg og ligger rundt 100fps for det meste, nedi 80 når det er mye objekter. Men jeg har alt på Very Low utenom Textures og Anti-Aliasing. Foliage og View distance gir deg store fordeler iom at du ikke rendrer gress/trær og objekter på lange avstander. Post processing skrur jeg av pga blur. 

 

Anti-aliasing er ikke bra i spillet og selv oss som spiller med 3440x1440 ser det tydelig. Men hvis du forcer AA gjennom nVIDIA Control Panel så blir det smooth. Du har også AA i ReShade men gjennom nVIDIA Control Panel er det absolutt best.

Jeg har også slått av DPI Scaling på exe filen til PUBG (Skal visstnok gi 10+ fps)

Lenke til kommentar

Til de som bruker ReShade, hvilke settings kjører dere med? 

 

Husker ikke i hodet sjæl, må sjekke når jeg kjem hjem.

Clarity, Colorfulness, Luma Bloom, Vibrance, noe sharpning

 

Har nettopp avinstallert det selv. Før måtte man ha det men nå syns jeg spillet ser fint uten faktisk. Med de settingene tar den ihvertfall 10fps av deg i enkelte situasjoner. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Til de som bruker ReShade, hvilke settings kjører dere med? 

 

Husker ikke i hodet sjæl, må sjekke når jeg kjem hjem.

Clarity, Colorfulness, Luma Bloom, Vibrance, noe sharpning

 

Har nettopp avinstallert det selv. Før måtte man ha det men nå syns jeg spillet ser fint uten faktisk. Med de settingene tar den ihvertfall 10fps av deg i enkelte situasjoner. 

 

Om man savner looken, kan man i verste fall kan man bare skru opp digital vibrance i skjermkort driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...