Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke forvent altfor mye. Selv med min rigg der alt er ganske høyt overklokket så er det ikke massevis FPS. :p

 

Det er nok, men er jo ikke det best optimaliserte spillet.

 

Om noen liker å spille både seriøst og for moroskyld så legg meg gjerne til! GreedyMuffin.

 

Discord er nesten et must, du MÅ ha mic. 

At du kan samarbeide er også et must, man blir ikke sterkere enn den svakeste i squaden.

Jeg og kamerater spiller endel, vi er 17-18 år gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

i5 6600k og 1070 er nok til å få med opp om FPS cap i spillet.

Spiller riktignok med alt uten om textures på low, det er jo dessverre sånn i dette spillet at lavere innstillinger gjerne er en fordel.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri testet PUBG før så har ingen forventninger om at det skal bli bedre enn på pc-en jeg har fra før uansett. Syns bare det ser ut som ett spill jeg vil like så derfor jeg gleder meg stort :)

 

Hvorfor er det en fordel å kjøre med lave instillinger, IT-Henrik?

 

Edit:

 

Ser nå hvorfor det er en fordel mtp. gress og cover. Synd, men sånn er det vel. Håper de finner en god løsning på det.

Endret av johnviggo
Lenke til kommentar

Det blir nok bedre optimalisert til release, selv om det til tider virker som de jobber mer med innhold enn akkurat den biten.

 

Forøvrig testet jeg det igjen i en game i går. Virker som problemene har blitt fikset og det var tilbake som før.

Bare en ørliten tabbe av meg gjorde at det bare ble 2. plass. :p

Lenke til kommentar

Det skal vel ikke være fordel med lave innstillinger iforhold til gress og busker, det fjernet de vel for en tid tilbake hvor de gjorde sånn at det ikke lastes inn mer gress eller busker på Ultra sammenlignet med Very Low.

De jobber med å justere dette slik at forskjellige innstillinger har relative samme fordel. Gresset er nesten likt på low og ultra nå i forhold til fiender rundt deg. Og skyggene er justert på test-serveren nå.

Lenke til kommentar

Jeg mener at Foliage på Low rendrer mindre trær og busker enn Ultra på lange avstander. Så det gjør det mye lettere å se folk på avstand. View distance endrer alt annet, hus og objekter utenom spillere. Effects er ikke bare eksplosjoner men fjerner refleksjoner på bakke og på våpnene i tillegg. Det gjør bakken mye lysere. Samme med Shadows, du får gresset mye lysere noe som gjør at fiendene popper mer opp. 

 

Så det er klare fordeler med å spille på low, men hovedgrunnen er vel mer fps for at folk bruker disse innstillingene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har iallefall lettere for å se motstandere på lavere innstillinger, og ja stabilt over 100 FPS er alltid å foretrekke.

Så får vi hva disse nye shadowene som blir patchet inn gjør med den situasjonen, spillet ser iallefall veldig annerledes ut. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flere som har grafikkbug på strandkanten når dere er i flyet? Har en kompis som bruker amd 290 og får ikke dette hos seg. Hos meg har det skjedd med både det gamle 1080 kortet mitt og det nye 1080ti kortet. Virker å være nvidia relatert...

 

Grafikkinstillingene er på maks.

 

Specs: gtx 1080ti, 16gb ram, r7 1700x

post-22510-0-55368900-1506970510_thumb.jpg

Endret av Xphylion
Lenke til kommentar

Mange her som spiller PUBG?

Kunne tenke meg et større nettverk på steam av PUBG-spillere. Dersom noen ønsker å spille med meg er dere hjertelig velkommen til å legge meg til. Brukernavnet mitt er jfm91 

Spiller helst med de som har gått ut av både ungdomsskolen og VGS :p

 

Jeg spiller jevnlig. Men ikke forvent spill til klokka 03.00 på natta. Jeg er 26år og har et liv utenom også :p

Lenke til kommentar

Mange her som spiller PUBG?

 

Kunne tenke meg et større nettverk på steam av PUBG-spillere. Dersom noen ønsker å spille med meg er dere hjertelig velkommen til å legge meg til. Brukernavnet mitt er jfm91 

Spiller helst med de som har gått ut av både ungdomsskolen og VGS :p

 

Jeg spiller jevnlig. Men ikke forvent spill til klokka 03.00 på natta. Jeg er 26år og har et liv utenom også :p

 

Har lagt deg til!

25 år, i full jobb. Spiller noen kvelder i uken når det passer seg. Er ikke en som gamer om natta lenger.

 

Om noen flere er intr i en spillpartner, add meg http://steamcommunity.com/id/Floff! Evt Discord: Floff #8400 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...