Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde rundt 70 shrines selv da jeg tok Ganon. Sistebossen er ganske enkel, så det er ikke sånn at du trenger mer hjerter før du går løs på han. (Men fortvil ikke, sistebossen er ekstremt kul og episk uansett vanskelighetsgrad).

 

Bare pass på at du har samlet alle memories før du tar sisteboss, så får du en lengre og mer tilfredsstillende cutscene på slutten :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Starta på nytt på spillet igjen i dag etter å ha blitt ferdig med SMO. Fytti katta så bra BotW er. Jeg sliter med konsentrasjonsvansker og mange spill gir jeg opp etter en halvtime, men i dag ble jeg sittende 4 timer i strekk. Gleder meg til å bruke 100 timer til på dette fantastiske spillet!

Lenke til kommentar

https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE

 

Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE

 

Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy.

Handler aldri fra den siden der. De konsekvent bryter sperrefrister for lanseringer og kjører svartebørs-Finn.no-stil over flere objekter (jamfør den du lenket til og ikke minst nes classic). Gjør at jeg ikke kan ta den butikken der seriøst.

Lenke til kommentar

https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE

 

Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy.

Ikke første gangen de melker sine lojale kunder. Bare å styre unna!

Lenke til kommentar

Rullefysikken på Link når han ble slått i bakken var helt tullete, og musikken var stort sett fraværende (til fordel for overdrevne naturlyder).

Har vridd meg i takt med Link i frustrasjon etter å ha blitt slått på bakken, fy søren så irriterende! 

 

Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen.

Endret av GimleSag
Lenke til kommentar

Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen.

 

Episke rideturer selger ikke meg da riding er noe jeg omtrent aldri gjorde, av tre grunner: på grunn av alle warp points er det alltid raskere å warpe, er man på hesterygg kan man ikke klatre rundt, utforske og plukke opp ting man finner, og dersom man beveger seg for langt unna hesten kan man ikke tilkalle den lenger.

Lenke til kommentar

Tullete at man ikke kan plystre på hesten fra hvor som helst som i andre spill. Hesten kommer seg magisk tilbake til stallen uansett så det argumentet i spillet er bare tullete.

 

Døde av et fall i Horizon Zero Dawn i dag fordi jeg er blitt så vant til paragliding i BotW. Herregud så handikappa man føler seg uten den muligheten i andre åpen verden spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen.

 

Episke rideturer selger ikke meg da riding er noe jeg omtrent aldri gjorde, av tre grunner: på grunn av alle warp points er det alltid raskere å warpe, er man på hesterygg kan man ikke klatre rundt, utforske og plukke opp ting man finner, og dersom man beveger seg for langt unna hesten kan man ikke tilkalle den lenger.

 

Episke gåturer da...Rir ikke selv, er alt for nysgjerrig på alt rundt meg, men eksempelet var på hesterygg. Tror det samme gjelder uansett hva man gjør!

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt.

Enig, jeg har tatt Ganon, men har masse å gjøre igjen, har brukt utrolige 330 t i spillet hittil, føler meg sterkere og sterkere.
Kona mi klokka rundt fem hundre timer sist jeg sjekka. :p

 

 

Jeg har ca 140 på WiiU også......rister på hodet....elsker bare å samle i den verden skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...