Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

fnwilborn skrev (2 timer siden):

Hehe, jeg poster ikke den flere ganger, ikke vær redd. ;) Men du, jeg spiller ikke akkurat så mye 2D mobilspill. :p Noen få spill jeg har kan sikkert karakteriseres som det, men for eksempel Aery som jeg fikk meg for noen uker siden er av typen indie kunstspill. :) Billig, kort, men vakkert og en skikkelig god opplevelse. :) Samme med for eksempel One Eyed Kutkh jeg spilte for et års tid siden, men helt annet gameplay. :) Aery er ikke Switch-eksklusiv, den finnes til PC og Xbox One også vet jeg, men den passer perfekt til å ligge i senga eller godstolen, for ikke å snakke om på tur. :D

 

https://www.nintendo.com/games/detail/aery-little-bird-adventure-switch/

Vi har hatt denne runden et par ganger før - men som du ser - jeg er ikke alene om å synes det er ganske labert på spillfronten når det gjelder Switch. Så jeg ser gjerne at du bare godtar mine små klager - uten å svare på de ok?

For, som meg, er vel du også lei av å skrive det samme hver gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr_Spock skrev (11 timer siden):

Vi har hatt denne runden et par ganger før - men som du ser - jeg er ikke alene om å synes det er ganske labert på spillfronten når det gjelder Switch. Så jeg ser gjerne at du bare godtar mine små klager - uten å svare på de ok?

For, som meg, er vel du også lei av å skrive det samme hver gang?

Jeg la til siste spill jeg har skaffet? Skal jeg legge ut mer detaljer om hva jeg spiller? Jeg mener, er det ikke ok at vi er uenige? 

Lenke til kommentar
Mr_Spock skrev (3 timer siden):

Jeg håper vi får en bra høst - med gode nye spill på Switch, så slipper vi å være uenige ?

Jeg håper hardt på at ryktene om en Mario 3D Remaster Collection er sanne. 

 

Og bare så det er sagt, 2020 har absolutt vært tynt så langt. Men det legger jeg på corona, antar Nintendo hadde planer som måtte legges om, som med så mange selskaper. 

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Åtte minutter. Det var hva vi fikk. Første halvdel var cadence of Hyrule dlc. Så fikk vi en remake av et spill, sensei something 3. Og femmeren fra samme serie. Ikke mye å skryte av. I forkant forventet folk annonseringer om spill som kommer i 2020. Det fikk vi ikke. Og nå har vi vel ikke lanseringsdato på noe storspill resten av 2020... I natt da de annonserte det, ti timer før release, sa de det ville bli ti minutter. Vi fikk åtte. Og de sa partnere og da trodde folk man ville få flere spill enn dette, større spill enn dette og ikke minst releasedato på spill i 2020. Totalt sett ganske magert dette. De sa det ville bli flere slike mini directs senere i år, men ikke når eller noe mer enn det.

Lenke til kommentar
fnwilborn skrev (14 minutter siden):

TÅtte minutter. Det var hva vi fikk. Første halvdel var cadence of Hyrule dlc. Så fikk vi en remake av et spill, sensei something 3. Og femmeren fra samme serie. Ikke mye å skryte av. I forkant forventet folk annonseringer om spill som kommer i 2020. Det fikk vi ikke. Og nå har vi vel ikke lanseringsdato på noe storspill resten av 2020... I natt da de annonserte det, ti timer før release, sa de det ville bli ti minutter. Vi fikk åtte. Og de sa partnere og da trodde folk man ville få flere spill enn dette, større spill enn dette og ikke minst releasedato på spill i 2020. Totalt sett ganske magert dette. De sa det ville bli flere slike mini directs senere i år, men ikke når eller noe mer enn det.

Virker som de er hardt rammet av Covid-19 og har måtte utsette det meste. Antar det både pga av at produksjon av konsoller ble rammet og utviklingen av spillene blir forsinket. Er jo ingen vits å hype opp konsollen og legge ekstra press en allerede utsolgt konsoll. Så snart de ser at de har overskudd av konsoller og salget dabber av kommer de nok med mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...