Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (30 minutter siden):

Må ærlig innrømme at jeg ikke viste at Vita fremdeles var i salg. Rart de ikke har oppgradert den? 

Vita er vel mer eller mindre faset ut. Sony har sluttet å lage spill til den og det produseres heller ingen nye maskiner. Maskinen ble aldri en suksess slik som PSP.

Vita-versjonen av Borderlands 2 er seks år gammel, så denne sammenligningen er egentlig litt merkelig. Dog litt kult å se forskjellen mellom teknologi fra 2012 og 2017 her. Det er jo ikke så mange aktører igjen i det håndholdte markedet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
PÃ¥inter skrev (4 timer siden):

Synd det ligger til nesten full pris. Jeg har spilt eneren, men rakk ikke fullføre 2-ren og aldri prøvd infinite. Om bare Nintendo kan få ut fingern sin og legge til støtte for BT-headset så kjøper jeg på flekken. Perfekt reise-underholdning.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...