Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Håper det blir bra, aldri hørt om Kylotonn før. Bigben som publisher gjør meg skeptisk. Også ryktes Ridge Racer 8 eksklusivt til Switch fra Bandai-Namco. E3 reveal, forhåpentligvis. Forresten idiotisk av EA å ikke inkludere Switch på nyutgivelsen av Burnout Paradise. Mer bilspill på Switch, takk!

Lenke til kommentar

Når jeg spiller Super Mario Odyssey blir jeg stadig litt trist over at jeg ikke kan dra til fjellene i horisonten, slik man kan i Zelda. Jeg føler også at kontrollere og bevegelse ikke sitter like skarpt som i Zelda. Tar jeg feil?

 

 

Ganske interessant at du føler det sånn, da det er 60fps i Mario kontra 30fps i Zelda. Du har TV i spillmodus?

Lenke til kommentar

 

Når jeg spiller Super Mario Odyssey blir jeg stadig litt trist over at jeg ikke kan dra til fjellene i horisonten, slik man kan i Zelda. Jeg føler også at kontrollere og bevegelse ikke sitter like skarpt som i Zelda. Tar jeg feil?

 

Ganske interessant at du føler det sånn, da det er 60fps i Mario kontra 30fps i Zelda. Du har TV i spillmodus?

Jeg spiller undocked. Jeg forklarte meg ikke så godt. Det jeg mener er at Mario virker tung å styre i forhold til Zelda. Men det er helt sikkert en vanesak.

Lenke til kommentar

Ahhh, Stardew Valley, snakk om verdi for penga! Har drøyd lenge med å kjøpe det fordi jeg visste at det kom til å bli avhengighetsskapende. Og det er det. Perfekt på Switch, anbefaler alle å bruke en hundrelapp på det spillet.

Så sant som det er sagt. Vi kjøpte det før jul, og det ble en god del timer med det!

Lenke til kommentar

Xenoblade Chronicles 2 er jo bare überfett! Er vel 40 timer inn i spillet nå og begynner å skjønne litt av kampteknikkene, de første 25 timene lurte jeg stadig på om jeg skulle legge det vekk.... er dette bra liksom? Men nå begynner ting å flyte og belønningen av å mestre er enorm! Fantastisk stemning, musikk og verdenen skader heller ikke.

 

Visste egentlig ikke hvor mye jeg har savnet et godt jrpg, elsket jo Lost Odyssey og Blue Dragon på Xboxen.

 

Dermed har jeg like godt bestilt Xenoblade Chronicles X - blir å gå ned i kjelleren å finne frem Wii U igjen om ikke så alt for lenge  :grin:

 

Gleder meg!

 

Er samtidig midt i Wolfenstein 2, men det får vente en stund....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...