Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Litt gira, fnwilborn?

 

Vi får se om Nintendo kommer med noen overraskelser. Kan ikke akkurat si at noen av ryktene over her får blodet til å bruse.

 

(En del av meg håper at hele Fire Emblem raser sammen som et korthus sånn at vi kan få et nytt Advance Wars, men det er muligens litt grinete av meg.)

Har Fire Emblem noe med Advanced Wars å gjøre?:o

 

Samme utvikler (Intelligent Systems). At Fire Emblem gjør det bra betyr at de bruker ressurser på mer Fire Emblem i stedet for Advance Wars. (Eller Switch Wars som en Switch-utgave burde hett.) Så det er ikke *helt* dradd ut av rompa.

Lenke til kommentar

 

"The sources come from all different media outlets and online rumours, but it appears that Diablo 3, Call of Duty Black Ops 4, as well as Crash Bandicoot N. Sane Trilogy are all in the works."

 

https://www.express.co.uk/entertainment/gaming/928239/Nintendo-Switch-games-news-2018

Diablo 3 og N. Sane Trilogy er nok ikke så usannsynlig, men at Black Ops 4 kommer til Switch, det tror jeg ingenting på. Black Ops 3 på PS3/X360 kontra PS4/XboxOne var jo en helt grusom opplevelse. Switch har heller ikke nettverksinfrastrukturen til å rettferdiggjøre et så online-basert spill.

 

Her tror jeg nok det er en salig blanding av rykter, hvor ikke alle nødvendigvis har med Switch å gjøre. Det har tidligere vært rykter om et CoD-spill til Switch (bl.a. Black Ops 2), og så er det blitt ryktet at årets CoD blir Black Ops 4, kanskje disse ryktene blandet sammen?

Du hadde rett.

Lenke til kommentar

Haha, ja! Smash Bros. er selvsagt interessant. Med utgivelse i 2018 (sammen med online servicen, antar jeg), vil jeg absolutt tro det er en utvidet og sammenslått port av 3DS og Wii U-versjonene, men dette er 100% greit for meg.

 

Ellers er jeg enig i at dette nok var en av de svakeste directene jeg har vært borti. Og med dette kan jeg nok si meg enig i at første halvår 2018 ser ut til å bli en heller laber periode for Switch. Men har fortsatt tro på at det kommer en del mer interessant til høsten.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Smash Bros traileren var bra. Fikk ikke inntrykk av at det var en remaster, men det kan hende. Uansett, trodde kanskje vi skulle få flere overraskelser. Glad for at Octopath Traveler kommer 13 juli, da vet jeg hva jeg skal bruke de regnfulle sommerkveldene på.

Lenke til kommentar

Smash Bros traileren var bra. Fikk ikke inntrykk av at det var en remaster, men det kan hende. Uansett, trodde kanskje vi skulle få flere overraskelser. Glad for at Octopath Traveler kommer 13 juli, da vet jeg hva jeg skal bruke de regnfulle sommerkveldene på.

Med tanke på hvor mye Smash Bros. vanligvis hypes i god tid for release, kan jeg ikke se for meg at dette blir en helt ny utgave. En remaster med noen relativt få nye karakterer, baner og kanskje moduser, samt alt eller det meste fra begge de tidligere versjonene av Smash 4, gir mening for meg. Og jeg vil i alle fall være helt fornøyd med det.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...