Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo stakk av med prisene for årets spill, lyd og design.

 

Nintendos banebrytende open-world-rollespill, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, ble i går kveld tildelt prisen for årets spill på Game Developers Choice Awards, som blir avholdt samtidig med Game Developers Conference i San Francisco.

 

Lenke til kommentar

 

“Nintendo Switch remains on a record-setting sales pace,” said Piscatella. “Over the first twelve months in market, Nintendo Switch has achieved the highest installed base for a console platform in history.”[/size]

https://venturebeat.com/2018/03/20/february-npd-2018-monster-hunter-repeats-as-top-game-in-the-u-s/

 

Når var sist gang du postet et innlegg som ikke bare var kopiert fra en artikkel du fant?

 

Hva med å bidra med noe selv i stedet for å syte og klage?

 

Jeg synes det er interessant med informasjon som dette. Fint at folk kommer med det selv om de ikke skriver det med egne ord. Så lenge det er et kort sitat med linke til opprinnelig kilde så er det helt supert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva med å bidra med noe selv i stedet for å syte og klage?

 

Du vil at tråden skal fylles med enda mer spam? Sorry, det kommer jeg ikke til å gjøre.

 

 

 

Jeg synes det er interessant med informasjon som dette.

 

Og all slik informasjon får du på nintendo nyhetssider, trenger ikke fylle opp diskusjonstråden med det samme.

Endret av Elefantmesteren
Lenke til kommentar

Ganske ålreit salg på e-shop nå. Endte opp med kjøpe Crawl. Blir artig å teste det coop i helga.

Nintendo eShop-salget er ganske allright. Har kjøpt følgende:

 

The Sparkle 2 EVO til 9 kr, men brukte gold coins. Så gratis. :p

 

Violet, 14 kr etter gold coins tror jeg det var.

 

Steamworld Dig, 40ish kr etter gold coins?

 

Toki Tori preorder, 34 kr etter gold coins.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg, hekomo. Nyttig informasjon, og det holder liv i tråden.

 

Jeg sitter med Celestes B-side kassetter. Aldri bannet så mye. Det er gøy når man klarer noe, men bare litt, for du dlr uansett igjen med det samme. Gøy! :)

Jeg tror Celeste må være blant mine favorittspill gjennom tidene.

 

Der det stoppet for meg, var at for å åpne B-siden i verden åtte må man finne alle krystallhjertene som er gjemt på A-sidene. En del av disse var så godt gjemt at jeg hadde valget mellom å gi opp eller å bruke en guide. Jeg valgte det siste, men det drepte hele lysten til å spille videre. . . Jaja, kanskje jeg klarer å plukke det opp igjen en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar

Og den mangler 80% av de andre featurene som gjør joycons noe vits å bruke.

De spillene hvor man er avhengig av en klassisk dpad er vel ikke direkte spillene som benytter seg mye av de andre joyconfunksjonene.

 

Hadde jo selvsagt vært fint å fått både pose og sekk. Men kan jo hende prisen blir fin og hvis den ikke har alle funksjonene.

Lenke til kommentar

 

Er det den samme kjipe remaken som kom for noen år siden?

 

 

Nope er bekreftet og være original spilet men du kan velge forskjellige grafiske filtre i en egen modern mode

Yup. Same shit different boots.

 

Og det er akkurat det pc versjonen hadde for mange år siden. HD g orginalfilter etc

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden kan de ikke lage et "årntli" spill? Jeg elsker Donkey Kong til Nintendo 64 og har ventet siden det på en oppfølger! 2D spill sluttet jeg stort sett å å spille når Doom kom. Måtte bare få det ut...

 

Får vel vente litt til da :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...