Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke en ren portering da. De har lagt til Funky Kong, som spilles helt annerledes enn de andre karakterene. Blir en slags miks av easy- og speedrun-mode. Det er hvertfall mer forskjell enn hva man får i de fleste andre "remastered"-utgivelsene som dyttes ut om dagen.

 

funky-kong-1073992.jpeg

Lenke til kommentar

Donkey Kong Country SKAL være tiltalende for barn under 10 år. Tropical Freeze har vist seg å bli for vanskelig for mange spillere, inkludert eldre og erfarne spillere. Å gjøre deler av spillet mer tilgjengelig gjør bare at flere får opplevd mer av spillet. Pluss at de gjør det på en kul måte. Det ser morsomt ut å spille Funky Kong.

 

(Og jeg tror det er mer enn nok utfordring igjen i spillet, selv med Funky Kong.)

Endret av SpillRune
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har prøvd en del to-spiller spill med hver sin JoyCon i helgen. Anbefaler virkelig Crawl hvis man har noen å spille ned. Lenge siden jeg har vært så glad for et indie-spill.

 

Enter The Gungeon fungerer ikke med en JoyCon, og jeg er irritert på at eShop ikke har en refund mulighet.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden kan de ikke lage et "årntli" spill? Jeg elsker Donkey Kong til Nintendo 64 og har ventet siden det på en oppfølger! 2D spill sluttet jeg stort sett å å spille når Doom kom. Måtte bare få det ut...

Litt pussig at f.eks. 2D-Mario selger bedre enn 3D-Mario da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

donkey-kong-country-1096323.jpeg

 

A listing for the game has recently appeared on Nintendo of Japan’s page, and it indicates that the game will only take up 6.6GB of hard drive space with its digital download. The original game, when it released on the Wii U, took up around 11.4GB, before updates, up to 12GB in all after updates.

 
Lenke til kommentar

 

Hvorfor i all verden kan de ikke lage et "årntli" spill? Jeg elsker Donkey Kong til Nintendo 64 og har ventet siden det på en oppfølger! 2D spill sluttet jeg stort sett å å spille når Doom kom. Måtte bare få det ut...

Litt pussig at f.eks. 2D-Mario selger bedre enn 3D-Mario da...

Pga pris?

 

Har du link til tall?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor i all verden kan de ikke lage et "årntli" spill? Jeg elsker Donkey Kong til Nintendo 64 og har ventet siden det på en oppfølger! 2D spill sluttet jeg stort sett å å spille når Doom kom. Måtte bare få det ut...

Litt pussig at f.eks. 2D-Mario selger bedre enn 3D-Mario da...

 

Jeg forstår at 2D har mange fans - men skulle ønske de tenkte litt på oss som liker 3D også!

 

Kjøpte Donkey Kong 64 til Wii U og hadde et fint gjensyn med spillet, var like bra som jeg husket - men med mulighetene som finnes nå - hadde for eksempel en åpen verden med samling av bananer i forskjellige farger vært fantastisk!

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg er glad i DK64 selv, og koste meg da jeg spilte på Wii U sist, men det er MYE som kunne vært forbedret. Noe som forsåvidt taler for at en slags oppfølger kunne vært artig.

 

Tropical Freeze er et av de beste plattformspillene jeg har spilt på lenge. Ekstremt tight gameplay og er temmelig vanskelig uten å bli for frustrerende. Easymode og bærbarhet er på ingen måte nok til at jeg kjøper det igjen, men for de som ikke har spilt det før vil jeg mene det er verdt pengene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...