Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Virker å være veldig godt optimalisert. Måtte bare prøve for morro skyld på min maskin, og det gikk stort sett rundt 60 fps på Ultra. Men orker ikke spille pga. mangel på PC-skjerm

Hater når jeg skal spille men ikke ser noe pga. mangel på PC-skjerm.

 

 

 

Riktig. Fungerer ikke å spille skikkelig når den er koblet opp mot TV altså, får ikke samme roen som ved konsollspilling der. Så må ut å finne meg en grei skjerm :)

Lenke til kommentar

Prøvde det på PS4 også nå. Spillet ser veldig bra ut der også. Imponerende. Ikke like imponerende var at spillet ikke klarer å holde en stabil fps. Men slik var det i Battlefront beta også så dette får dem nok ordnet. 

 

Ja rent grafisk er det ganske så bra på PS4, men skuffende flyt var det jo. 

Lenke til kommentar

 

 

Trur jeg og Vice spiller forskjellig Beta. Det er riktig nok litt bugs og glitches men det ville jo ikke vært et spill fra Dice uten det :p

Traff ikke på så mange rene tekniske bugs når jeg spilte, men la merke til at man på en måte satt seg fast, sepsielt når jeg skulle hoppe over ting. Det jeg mente med amatørmessig var at det virket som om hele sjangeren var satt 20 år tilbake i tid. Spillflyten og spillfølelsen var veldig dårlig. Alt virket veldig forsimplet og lite appellerende for de som har vært med i serien helt siden 1942 og opplevd utviklingen. Til tross for at DICE tydeligvis har slitt med rekrutteringen i perioder så har jeg aldri opplevd at serien har tatt et såpass hardt slag som nå. Blir spennende å se hvordan mottagelsen blir, for spillmekanisk sett holder absolutt ikke dette mål på nåværende tidspunkt. Mulig de nå forsøker å gjøre spillet mer simpelt og enkelt for å appellere mer til konsollspillere, hvis release versjonen ikke forbedres kraftig kan jeg ikke skjønne annet.

 

Battlefield har absolutt blitt mer casual. Alt har blitt veldig forenklet slik at alle skal kunne mestre det. Se bare på flyene. Du har uendlig med skudd, du starter i luften og du kan fly rett opp uten at det begrenser oppdriften eller farta. Det føles veldig kunstig å fly fly i BF1.

 

Enig i flydelen, men synes fortsatt spillet virker lovende. Flyt og følelse synes jeg er der, bortsett fra at man setter seg fast i litt div drit støtt og stadig. regner med de fikser akkurat det. 

Lenke til kommentar

Litt skuffet over at det ikke er flyplass/flystripe, men at man starter i luften dersom flyet er tilgjengelig på startmenyen. Dreper litt av innlevelsen.

 

Litt av kosen med Battlefield 1942 var å kjøre jeepen ut til en avsidesliggende flyplass (El Alamein) og hoppe inn i et fly. Gir også flere grunner til å ta over nye baser dersom det medfører at laget får flere fly.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig angående flygingen men infateridelen har dem uten tvil gjort bedre. Det føles lettere ut ja men sånn skal det også være. Det var helt unaturlig hvordan våpen oppførte seg i BF4. I BF1 har jeg ingen problem med å lande et skudd og sånn skal det være når vi snakker om avstander på 100-200m. Assault våpen gjør mye skade og trenger ikke å lande et magasin i folk lengre.

 

BF1 føles som den beste i serien uten tvil.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noen oversikt liksom så man vet litt mer om våpen og sånt og hva det er man upgrader? Er ikke så givende å bruke war bonds når jeg ikke vet hva jeg kjøper. Skjønner liksom ikke hva de forskjellige er. Da skulle jeg gjerne spart og blinket ut de jeg ønsker meg når jeg når lvlen liksom.

 

Og: har fremdeles lvl 0 på alle classene når jeg ser på upgrades. Er lvl 6. Noen som vet?

 

Hilsen bf noob

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noen oversikt liksom så man vet litt mer om våpen og sånt og hva det er man upgrader? Er ikke så givende å bruke war bonds når jeg ikke vet hva jeg kjøper. Skjønner liksom ikke hva de forskjellige er. Da skulle jeg gjerne spart og blinket ut de jeg ønsker meg når jeg når lvlen liksom.

Og: har fremdeles lvl 0 på alle classene når jeg ser på upgrades. Er lvl 6. Noen som vet?

Hilsen bf noob

Er vist en bugg. For å levle klassen må man spille samme klassen i mange timer. Så bytter du mellom klassene vil du aldri levle klassen.

 

Har sett mange med høye hoved lever. Men ser feks ingen assault med hagler enda.

Lenke til kommentar

 

Dette zoom in/ut av mappet ved dødsfall og spawning må de fjerne. Utrolig slitsomt om man har en dårlig runde:p

Og fikse revive-systemet slik at jeg slipper å slite ut spacebaren min :p

 

 

Man respawner ikke noe fortere om man trykker space. Man bare kommer fortere til den kart-skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...