Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått spilt litt nå. Utrolig grafikk men krevende som fy selv med et 1080. Men nå har jeg noe svak CPU så den er helt klart en flaskehals. 

 

Men ellers så er jo dette som forventet. Battlefield på godt og ondt satt i første verdenskrig. Jeg tviler dem som ikke har likt dem tidligere spillene når det kommer til multiplayer kommer til å like dette noe mer. 

 

Men for fansen...damn :)

Lenke til kommentar

Oppløsning du kjører LarZen ? 

 

Jeg er fortsatt på gode gamle 1080p. DX12, Ultra preset med resolution scale på 75%. Om jeg går for 100% så blir det for mye. Men jeg kan jo alltids justere innstillingene selv og finne sweet spot. 

 

Men min CPU og RAm er flaskehalsen. Så for andre med et GTX1080 så vil det nok gå bedre :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Savner battlelog, blir det ikke noe battlelog med Battlefield 1?

 

Battlelog skal helt bort såvidt jeg har forstått, også for de andre spillene. Jeg likte delen med å kunne se på stats, loadout, achievements etc., men serverdelen og friend/group joining var en tragedie fra ende til annen (uten å vite om det har blitt noe bedre nå).

Lenke til kommentar

Enda ikke fått betaen. Signerte for en stund siden, hvorfor har ikke jeg fått? Regner med de sender fremdeles ut beta keys. 

Må ha signet opp før den 21 mener jeg med insider medlemskap. Kjøpte du Insider etter den datoen så er du fucked, eller du starter imorra ikke idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...