Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

 

Jeg har ikke hatt noe problemer med å se folk mens jeg skyter. Og har prøvd alle klassene.

 

 

Har ikke problemer med dette selv. Synes det er ganske oversiktlig å fint. Men jeg liker ikke at vanlig bolt action rifler ikke er standard våpen. Hvorfor i alle dager finnes ikke den våpen klassen som ble desidert mest brukt i ww1 i spillet? Det finnes bare som sniper rifle med kikkert sikte. Jeg har ingen ting imot at de tar seg friheter å har med våpen som ble brukt i svært lite antall i løpet av krigen. Men la oss nå i alle fall STARTE med rifler.

 

Biler og tanks som beveger seg raskere enn dagens kjøretøy blir også dumt. Men for all del det er gøy, så kan leve med det. Flyene derimot synes jeg er veldig al right. Fart og manøvreringsevne er helt innafor hva jeg forventer i ett spill som ikke utgir seg for å være en simulator.

 

Alt i alt er jeg fornøyd med hva jeg har prøvd så langt, dette blir absolutt kjøp fra min side. Jeg er vel i mindretall her. Men gleder meg veldig til å se hva de snekrer sammen i singel player. Jeg ber bare på mine knær om at de teite våpen kassene ikke er tilbake.

Jef la frem hvordan de kunne gjort det til et WW1 og fremdeles beholdt Battlefield følelsen. I tråden hvor man diskutere bf1 på gamer artikkel delen.

 

Faktum er at dette spillet er en mix av Battlefield 4 og et nytt WW2 battlefield. Bortsett fra våpen modellene og tanks modellene er det ikke noe som som har med WW1 å gjøre i dette spillet.

 

Spillet er bra gameplay mesig, som ikke er så rart da det egentlig bare er BF4 med noen forandringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BF1 minner meg faktisk absolutt mest av alt om "Battlefield Heroes" hvis noen husker det. BF heroes var en teit og oversimplifisert "tegneserie versjon" av BF satt i en WW setting. Hele skiten ble nedlagt etter få år. Hadde samme "amatørpreget" over seg som BF1.

Du har klaget på alle bf spill etter bf2, så hvorfor gidder du å spille noe annet enn bf2? Du vet vel at man fortsatt kan spille det?

 

Selv digger jeg Bf1 :D uvant først som vanlig, men nå føles det bedre.

 

Fikk plutselig til sli med 2x 1080, så nå har jeg 160fps i 3440x1440 ultra settings uten AA :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har klaget på alle bf spill etter bf2, så hvorfor gidder du å spille noe annet enn bf2? Du vet vel at man fortsatt kan spille det?

BF2 var bra, men både 2142,BF3 og BF4 hadd en oppadstigende kurve derfra selv om man fortsatt blir forundret. Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

Hvordan får man våpen?? Har nada!

Er problem av og til. En kamp der fikk jeg bare rifla og ingenting annet utstyr (revive, medkit osv). Prøv å bytt server bare.

 

 

Husk at dere endre på loadout i menyen du velger roller, er bare trykke på customize i nederst i venstre hjørnet. Når du velger tanks eller fly på kartet kan du også velge mellom tre forskjellige tankser du vil spawne i eller tre forskjellige fly.

 

Går du på Battlefield.com -> Career. Kan du også bytte oppgradering på kjøretøy.

Lenke til kommentar

 

 

 

Husk at dere endre på loadout i menyen du velger roller, er bare trykke på customize i nederst i venstre hjørnet. Når du velger tanks eller fly på kartet kan du også velge mellom tre forskjellige tankser du vil spawne i eller tre forskjellige fly.

 

Går du på Battlefield.com -> Career. Kan du også bytte oppgradering på kjøretøy.

 

Ja jeg er klar over alt det. Det jeg kom borti var en bug der man ikke fikk spawnet med *noe*. Så masse folk som sprang rundt uten et våpen i det hele tatt. Ble ganske lett for meg å plukke de da :p

Lenke til kommentar

Vel med sniper så treffer jeg ikke en dritt...men en må vel som alt ana øve. Eller så går det i å bruke kule sprut for alt det er verdt. Men av en eller annen grunn så bommer et helt magasin hver jævla gang og 2 skudd ifra jævelen jeg har prøvd å drepe og jeg er dau.. :)

 

Og så er det jo ikke BF uten å bli drept X ganger ifra folk du aldri ser da..hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...