Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

hvor mye vil en pc koste(bygge selv) for å kunne kjøre bf1, overwatch, og andre nyere spill, med 60fps flyt? Trenger ikke ha max settings, klarer meg med medium, men vil spille i 1080

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor mye vil en pc koste(bygge selv) for å kunne kjøre bf1, overwatch, og andre nyere spill, med 60fps flyt? Trenger ikke ha max settings, klarer meg med medium, men vil spille i 1080

Et gtx 970/980 brukt vil gjøre jobben lett :) Dog ville ha ventet til GTX 1060 kommer, da den er enda bedre på DX12 som Bf1 har :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Real life mod som ble vist her, helt uten HUD. Det har jeg mer sansen for enn masse ting i HUD som blinker og lyser og popper opp.

 

Er det noe som ligger i spillet allerede eller er det en konstruert video?

 

Jeg har fått helt avsmak på BF og COD for mange år siden, synes alt har fått litt Quale-aktig run and gun-tendenser fremfor skikkelig lagarbeid som det en gang var, og da gjerne i et par hakk saktere tempo, uten at det blir Arma av den grunn.

 

Så å lese at ticket systemet har endret seg var mildt sagt gledelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Real life mod som ble vist her, helt uten HUD. Det har jeg mer sansen for enn masse ting i HUD som blinker og lyser og popper opp.

 

Er det noe som ligger i spillet allerede eller er det en konstruert video?

 

Jeg har fått helt avsmak på BF og COD for mange år siden, synes alt har fått litt Quale-aktig run and gun-tendenser fremfor skikkelig lagarbeid som det en gang var, og da gjerne i et par hakk saktere tempo, uten at det blir Arma av den grunn.

 

Så å lese at ticket systemet har endret seg var mildt sagt gledelig.

 

Handlingen i BF-serien har gått fra å handle om strategi til å handle om rounds-per-minute, damage per second og hip accuracy.

 

Hadde håpet det skulle gå litt tilbake med BF1, men det ser ut til at det er "run and gun" all the way der også. I tillegg til at man kan storme for å ta meelee-kills.

Lenke til kommentar

 

hvor mye vil en pc koste(bygge selv) for å kunne kjøre bf1, overwatch, og andre nyere spill, med 60fps flyt? Trenger ikke ha max settings, klarer meg med medium, men vil spille i 1080

Et gtx 970/980 brukt vil gjøre jobben lett :) Dog ville ha ventet til GTX 1060 kommer, da den er enda bedre på DX12 som Bf1 har :D

980 er vel altfor dyr. Samme ytelse som 1060, men flere hundrelapper dyrere.

 

Anbefaler 1060 fra nvidia. Nå skal det sies at Dice samarbeider med AMD, og av denne grunn vil nok spillet flyte bedre på RX 480. Dette så vi jo også i Battlefront, hvor 390 ga flere fps enn 970 og 390x flere enn 980.

Lenke til kommentar

Les brukt. 

 

 

 

hvor mye vil en pc koste(bygge selv) for å kunne kjøre bf1, overwatch, og andre nyere spill, med 60fps flyt? Trenger ikke ha max settings, klarer meg med medium, men vil spille i 1080

Et gtx 970/980 brukt vil gjøre jobben lett :) Dog ville ha ventet til GTX 1060 kommer, da den er enda bedre på DX12 som Bf1 har :D

980 er vel altfor dyr. Samme ytelse som 1060, men flere hundrelapper dyrere.

Anbefaler 1060 fra nvidia. Nå skal det sies at Dice samarbeider med AMD, og av denne grunn vil nok spillet flyte bedre på RX 480. Dette så vi jo også i Battlefront, hvor 390 ga flere fps enn 970 og 390x flere enn 980.

 

Les : Brukt.

Lenke til kommentar

Er for tiden signup til Public Beta, men ser ut som om de har problemer med serverne sine (som vanlig?) https://www.battlefield.com/community/insider?intcmp=opm_merch_BF1Insiders

regner med at vi som var i aplha automatisk får beta, men vil det være closed beta føøør public beta mon tro :p?

 

Edit update: 

 

håper beta kommer snarest!

Endret av Lixxon
Lenke til kommentar

Om ønskelig så stikk over til www.battlefield1.no , registrer og diskuter der ;)
Meg og en del andre starta siden for en uke siden. Ikke kommersiell side. 
Forhåpentligvis hvis det blir dedikerte servere så blir det  server1.battlefield1.no , server2.battlefield1.no osv.
teamspeak er underveis for de som er intr. 

Greit med mer mennesker der som er aktive og lett å ha alt samlet på et sted.

 

( admin slett post om dette er ulovlig reklame for siden ?  ) 

- n3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gleder meg ekstremt til å teste betaen! På twitter meldinga skulle man tro det er anytime nå.

Tipper det blir etter Gamescom. Mest sannsynlig får vi se litt mer gameplay da og kanskje et nytt map eller to. Og så blir det vel åpen beta kort tid etter tenker jeg.

 

Gleder meg mye nå. Både til denne og Titanfall 2 beta/stress test.

Idiotspm: når er gamescom? Fant ikke ved raskt googlesøk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...