Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste timene til cdon.no er en katastrofe... Det reklamerte med feil priser samt at man ikke fikk betalt. Noe som resulterte til at ingen fikk bestilt noe :-P

 

Beste er at kl. 00. Så takket de for seg på Facebook og stengte alle tilbudene. som ingen fikk handle av. er som en sadistisk spøk :-D

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det kan du trygt si. Ser at jeg ikke har fått gjennom min handel heller. Fantastisk! Varen er nå satt opp med 2.700 kr! Regner med det blir en liten shitstorm på CDON-chatten klokken 10.

Du er ikke alene. Ser på Facebook at kritikken hagler. Så spørs om ikke det blir noe tilsvarende tilbud på cyber monday som de allerede har begynt å reklamere for.

Lenke til kommentar

Akkurat på CDON synes jeg dere delvis kan takke dere selv (med unntak av hva som skjedde etter kl 23.00 salget startet)...

 

Når de gir fri frakt på alle kjøp over 100 kr, og du vet at de har en god del tilbud som er i begrenset antall, så handler du jo flere små leveranser... Eneste grunn til å evt ha en litt større, var vel at du fikk en rabattkode på 100 kr elns hvis du kjøpte for over en viss sum (husker ikke helt hva det var).

 

Men tror også som dere sier, at det vil bli et "trøstesalg" for å regaine litt goodwill på cyber monday.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lefdal kjører 23% på alle Windows maskiner. Nå frister en Surface Pro 4 dere  :dribble:

Jeg bestilte en gaming laptop i natt, men har ikke fått noen form for bekreftelse på Collect@Store, verken på mail eller SMS, så nå stikker jeg opp for å snakke med dem.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lefdal kjører 23% på alle Windows maskiner. Nå frister en Surface Pro 4 dere  :dribble:

Flott at gjelder nettbutikken også. Dog var prisen høy på en del PCer sammenlignet med komplett osv. Blir noe rabatt, men blir ikke SÅ billig.

 

Takk for bra tråd henrikrox :)

 

Fikk kjøpt meg Bose QC25, AC3200 og Harmony Touch til veldig bra priser!

De tre produktene er vel noen av de beste kjøpene du kunne gjøre i går :)

Lenke til kommentar

 

Takk for bra tråd henrikrox :)

 

Fikk kjøpt meg Bose QC25, AC3200 og Harmony Touch til veldig bra priser!

 

Lefdal solgte QC 25 i sommer for 1500, da kjøpte jeg  :)

 

 

I know, reserverte meg et par til butikk selv men fikk meg aldri til å hente de :hm:

 

Var ikke black edition da :new_woot:

Endret av matta1985
Lenke til kommentar

i5 (skylake) og hybriddisk og gtx960m

 

Havner på 6900 kr etter å ha lagt den i handlekurven, det er med office 365 1 år også

 

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNXG6HED001/acer-aspire-nitro-vn7-592g-15-6-barbar-pc-sort

 

 

eller denn med 4gb vram isteden for 2, dog haswell.

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNXMUUED032/acer-aspire-nitro-vn7-591g-15-6-barbar-pc-sort

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Lefdal kjører 23% på alle Windows maskiner. Nå frister en Surface Pro 4 dere  :dribble:

Flott at gjelder nettbutikken også. Dog var prisen høy på en del PCer sammenlignet med komplett osv. Blir noe rabatt, men blir ikke SÅ billig.

 

Takk for bra tråd henrikrox :)

 

Fikk kjøpt meg Bose QC25, AC3200 og Harmony Touch til veldig bra priser!

De tre produktene er vel noen av de beste kjøpene du kunne gjøre i går :)

 

 

Ja sparte den god del penger på de tre kjøpene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...