Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha... Jeg også sparte penger på både jakke og bukse fra helgekuppet tl XXL. Som må sies og være en bedre deal enn alt de reklamerte for i forbindelse med BF.

Dog, det ble en LG watch Urbane W150 kjøpt fra Telenor. Veldig fornøyd med den så langt, faktisk. Også til den prisen (1k), så ble det vel for min del det beste kjøpet for denne gang. 

Lenke til kommentar

hahaha... Jeg også sparte penger på både jakke og bukse fra helgekuppet tl XXL. Som må sies og være en bedre deal enn alt de reklamerte for i forbindelse med BF.

 

Dog, det ble en LG watch Urbane W150 kjøpt fra Telenor. Veldig fornøyd med den så langt, faktisk. Også til den prisen (1k), så ble det vel for min del det beste kjøpet for denne gang. 

Dere som klager over tilbudene på BF. Hva er dere skuffet over. Husk at det er veldig subjektivt. Folk er veldig bastant på å si at det var bare dritt osv.

 

Enkelt eksempel

 

Jeg vil bare kjøpe meg en elektrisk tannbørste på BF. Det kommer ingen tilbud på tannbørster. Da syntes jeg jo BF er noe dritt. Dårlig tilbud og hele greia er bare teit.

 

Men hvis jeg vil kjøpe meg en TV, hvitevarer, støvsugere, laptoper, eller kjøre en stor handel på IKEA, så fører jo BF fort til at jeg har spart flere titalls tusen kr.

Lenke til kommentar

Nåja... Man ser veldig ofte tilbud hvor en vare er på salg med en rabatt på mellom 10 og 30%. Når veldig mange av butikkene som reklamerte med tilbud under BF ikke kom med tilbud som var noe utover det vanlige uke/helgekuppet man ofte finner, så føler jeg at BF blir litt hypet av enkelte butikker. 

MEN, det var absolutt en god del butikker som kjørte en rekke veldig gode tilbud, i tillegg til sine vanlige 10-30%. Det var vel flere her inne som kjøpte seg diverse hardware til veldig gode priser. Så blant annet en del kameraer til fantastiske priser.

Kjøpte meg jo selv en klokke til 40% av normalpris.

 

 

 

Dere som klager over tilbudene på BF. Hva er dere skuffet over. Husk at det er veldig subjektivt. Folk er veldig bastant på å si at det var bare dritt osv.

...

Akkurat hvor i innlegget mitt var det jeg klagde over tilbudene? Jeg konstaterte kun at helgekuppet til XXL ga høyere rabatter enn det BF tilbudene de hadde gjorde... Det betyr virkelig ikke at jeg mener at _alle_ BF tilbud er dritt. Sånn for å bruke dine egne ord.

Endret av mreinha
Lenke til kommentar

 

 

Det var ikke tilbud på det de ønsket seg.

Det er egentlig det de mente.

Korrekt

og tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner

så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere :p

 

Ungdommen nåtildags...

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser mange klager på prisene som er i norge, men når jeg har sett på sider som feks eBay o.l, så er det jo ikke store rabattene der heller? 

Noen som har noen eksempler av priser i feks USA som har vært svært lave, bare sånn til sammenligning?

 

Så s6 edge til 514 USD på ebay i går, vet ikke hva vanlig retail price, men med sterk krone ville det tilsvart litt over 3k NOK. Tror ikke det er så dårlig tilbud.

Endret av U1ven
Lenke til kommentar

 

 

Det var ikke tilbud på det de ønsket seg.

Det er egentlig det de mente.

Korrekt

og tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner

så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere :p

 

Ungdommen nåtildags...

 

 

 

 

Det var ikke tilbud på det de ønsket seg.

Det er egentlig det de mente.

Korrekt

og tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner

så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere :p

 

Ungdommen nåtildags...

 

Lenge siden jeg har blitt kalt ungdom, men takk skal du ha... tror jeg :p

Lenke til kommentar

 

 

Det var ikke tilbud på det de ønsket seg.

Det er egentlig det de mente.

Korrekt

og tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner

så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere :p

 

Ungdommen nåtildags...

 

Kommer ann på sammenhengen, i gues.

Lenke til kommentar

Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen.

Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven.

 

1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på.

Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. 

Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling.

Selv med en overklokk på +135mhz på core clock.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen.

Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven.

 

1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på.

 

Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. 

Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling.

Selv med en overklokk på +135mhz på core clock.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg

 

Så du mener man burde gått for den med 4GB 960? ;)

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde håpet å se gode tilbud på 4K OLED, men har ikke sett tilbud noe sted...

Fant ikke jeg heller, alternativet er samsung 9505 som er den første tven som overgår oled på mye og fint ka kjøpes av oled-banden

 

 

Jeg kjøpte 9005, men returnerte den med en gang. Er man vandt til god plasma nytter det ikke med LCD.

Lenke til kommentar

Syns det var mye bra tilbud jeg. Skittfiske og CDON sto for årets kupp for meg iallfall, ble også kjøpt en hel del julegaver til familien fra enklere liv som også hadde veldig gode tilbud. Stirio til 99 kr er jo gratis, selv om det bare er 2-300 kr bespart. Mange butikker kjørte ikke noe særlig kupp og både Gsport og XXL syns jeg var direkte skuffende sånn sett. XXL har jo bedre helgekupp enn de hadde BF-tilbud. 

Lenke til kommentar

 

Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen.

Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven.

 

1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på.

 

Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. 

Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling.

Selv med en overklokk på +135mhz på core clock.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg

 

Så du mener man burde gått for den med 4GB 960? ;)

 

hehe ja kanskje, eneste spillet jeg har møtt på vram issues dog.

 

syntes det var viktigere med skylake og quad core, enn 2gb mer vram :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...