Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg fikk varene jeg bestilte fra Lefdal natt til fredag levert på postkontoret mitt på lørdagen i forrige uke. Venter dog på AC3200 router fra Expert, men den ble mottatt hos butikken i dag så kan hente den imorgen. Siba og QC25 er det verre med. Ringte de i dag og de sa at den er forventet å ankomme postkontoret mitt tirsdag neste uke :-/ Får holde ut med mine DT990 pro inntil den tid!!

Tror du skal holde godt ut med DT990 lenge etter du har mottatt QC25 også, perfekt kontor / reise headsett, men ikke akkurat noe hifi vidunder.

 

 

Da har jeg fått testet QC25 litt og ja må si meg enig i det du skriver om at de ikke er noe hifi vidunder. DT990 er milevis foran ift. lydbilde. Meeen det skal sies at QC25 er nydelig å ha på jobb i åpent kontorlandskap. Konsentrerer meg mye bedre da jeg ikke hører alle lyder og prat rundt meg, som igjen generer at jeg får gjort mye mer :D

 

Nesten så jeg skulle sjekket med sjefen om han vil dekke kostnaden på de :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testet QC25 litt og ja må si meg enig i det du skriver om at de ikke er noe hifi vidunder. DT990 er milevis foran ift. lydbilde. Meeen det skal sies at QC25 er nydelig å ha på jobb i åpent kontorlandskap. Konsentrerer meg mye bedre da jeg ikke hører alle lyder og prat rundt meg, som igjen generer at jeg får gjort mye mer :D

 

Nesten så jeg skulle sjekket med sjefen om han vil dekke kostnaden på de :p

Jeg fikk nylig qc25 påstandert av jobben pga. Jeg jobber i kontorlandskap. Og jeg jobber i staten så får jeg til så får du til :-P

Lenke til kommentar

Å min kjærevene, har nevnt det før, men se på det her tullet : http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68055611&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3906&category=0.93&product_category=2.93.3906.62&ref=fas

 

Du betaler faktisk 20 tusen mer en denne karen har selv gjort på black friday, pluss du får være med han ned på butikken å hente den ut, også prøver han faktisk på en syk løgn om "endret situasjon".

 

Kan jo ikke ha mye mellom øra om noen går på dette her, han legger det frem som om han taper 40 tusen, han kunne bare kansellert ordren om han virkelig hadde betalt fullpris.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Å min kjærevene, har nevnt det før, men se på det her tullet : http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68055611&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3906&category=0.93&product_category=2.93.3906.62&ref=fas

 

Du betaler faktisk 20 tusen mer en denne karen har selv gjort på black friday, pluss du får være med han ned på butikken å hente den ut, også prøver han faktisk på en syk løgn om "endret situasjon".

 

Kan jo ikke ha mye mellom øra om noen går på dette her, han legger det frem som om han taper 40 tusen, han kunne bare kansellert ordren om han virkelig hadde betalt fullpris.

Se på navnet, det sier vel alt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

12 dager igjen, fordi da går TV i retur pga angrefrist.

 

Håper han får store utgifter med returfrakt :p

Stemmer, angrefrist.

Håpet virkelig at han skulle sittet igjen med TVen. 

Lenke til kommentar

 

.

Veldig fornøyd med Panasonicen, selv om jeg måtte gi fullpris :(

 

Fortsatt fornøyd med Panasonicen? Håper den kommer på tilbud i januarsalget .. 

 

Forsatt fornøyd, har faktisk ikke funnet noe å klage på, den har vært på tilbud 1 gang siden den kom, så ikke ha for store forhåpninger.

Skulle den derimot kommer på tilbud (på Elkjøp) så kommer jeg til å levere inn den jeg har og kjøpe en ny på tilbud..

Endret av Actibus
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...