Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Flere av disse tilbudene er bare tull. Sjekk Prisjakt, og ikke la dere lure. Førprisene på flere av disse produktene kan umulig stemme.

 

 

Nettopp. 

 

Er mange som tar utgangspunkt i veiledende pris. Da jeg jobbet i butikk gikk det aldri lang tid før veil. pris var glemt(tv-hifi). Bruk prishistorikken til Prisjakt, så vet man om tilbudet er godt eller ikke. 

 

Tilbudsseksjonen til Prisjakt er dog en vits. Finner veldig mange utdaterte sære varer i denne kategorier. Kom i dag over erstatningstastatur til en eldre DELL laptop med 80% avslag - på forsiden av Prisjakt under PC-komponenter. 

Lenke til kommentar

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris.

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie.

Betyr det at du har kjøpt 30 pakker med Sørlandschips? :p

 

Tørr ikke sånt :p ende jo opp som en julegris da :p Blei bare 2 posa :)

Lenke til kommentar

Ja cdon er frekke på det der. Som nevnt tidligere så hadde de et skjermkort ute i dag til 3500, som det sto var nedsatt fra 3990, når det i går kosta 3400.

 

skal love deg de fleste gjør det. komplett gjør det der daglig.

 

elkjøp og lefdal er fortsatt værst. bare sjekk ett produkt de selger så går du inn på prishistorikk på prisguide, så får du se artige ting :) regne berg og dalbane 

Lenke til kommentar

Jeg skrev om den før i dag. Jeg hadde den før. Veldig bra trøkk. Mye bass. Og slår det meste av lydplanker jeg har hørt.

 

Kan også få surround ved å ta av høyttalerne. 

 

Her er den nye utgaven

https://www.komplett.no/product/842714/lyd-bilde/hjemmekino/soundbars/philips-fidelio-b5-soundbar#

 

Men er ikke så stor forskjell mellom de.

Lenke til kommentar

Forøvrig var innom Expert men fikk ikke noe endelig svar. Folka der var litt sliten, men de sa at det kommer litt på selger. Han sa at for han var det ikke noe problem at jeg bestilte en rog swift ips, men at jeg først fikk den om 1 uke eller to, nå har jeg allerede bestilt da. Men ja. Sorry, jeg ville bare prøvd å opptrått høflig og spørre om det er mulig.

Lenke til kommentar

Forøvrig var innom Expert men fikk ikke noe endelig svar. Folka der var litt sliten, men de sa at det kommer litt på selger. Han sa at for han var det ikke noe problem at jeg bestilte en rog swift ips, men at jeg først fikk den om 1 uke eller to, nå har jeg allerede bestilt da. Men ja. Sorry, jeg ville bare prøvd å opptrått høflig og spørre om det er mulig.

shit. Når stenger expert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...