Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg hadde valgt 2GB vram da 960m ikke er kraftig nok til å ha behov for 4gb.

 

Dog. Skal du kjøre flere monitorer så kan kanskje 4GB være noe.

 

Nyere CPU er viktigere spør du meg xD

 

Helt enig, så får du jo DDR4 også, samt sikkert litt bedre batteritid, grunnet skylake osv.

 

Edit; Jeg er idiot, er ikke i5 4210H som følger med den andre bare en dual core? i5 6300HQ er jo quad core. I så fall er det jo en no brainer. 

 

Edit2; Ser ut som i5 4210H har 2 kjerner og 2 threads, mens 6300HQ har 4 "ekte" kjerner.

 

 

Ja, alt som har Q etter navnet er quad core. Intel er litt forvirrende med alle modellene sine, det er ikke så enkelt som at i3 er dual core med HT, i5 er quad core og i7 quad core med HT, slik man kanskje skulle tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Lefdal kjører 23% på alle Windows maskiner. Nå frister en Surface Pro 4 dere  :dribble:

Jeg bestilte en gaming laptop i natt, men har ikke fått noen form for bekreftelse på Collect@Store, verken på mail eller SMS, så nå stikker jeg opp for å snakke med dem.

 

Å jadda, det gikk fint det. 23% rabatt på en MSI Ghost Pro smaker.

 

Grattis med flott bærbar :)

Lenke til kommentar

Fikk utrolig lyst til å kjøpe meg Surface Pro 4 med 8 gb ram og 256 ssd nå som Lefdal og Elkjøp har -20 %. Men det ser ut som om de har fjernet den fullstendig fra nettsidene. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSSP4I58256/surface-pro-4-256-gb-i5

 

Jeg ser at det står "På lager i butikk", men jeg får jo ikke sjekket i hvilke butikker de har den på lager. 

 

Ringte nettopp til både Elkjøp og Lefdal, og de var visst utsolgt i absolutt alle butikker i hele landet for akkurat den utgaven. :(

Lenke til kommentar

 

Fikk utrolig lyst til å kjøpe meg Surface Pro 4 med 8 gb ram og 256 ssd nå som Lefdal og Elkjøp har -20 %. Men det ser ut som om de har fjernet den fullstendig fra nettsidene. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSSP4I58256/surface-pro-4-256-gb-i5

 

Jeg ser at det står "På lager i butikk", men jeg får jo ikke sjekket i hvilke butikker de har den på lager. 

 

Ringte nettopp til både Elkjøp og Lefdal, og de var visst utsolgt i absolutt alle butikker i hele landet for akkurat den utgaven. :(

 

 

Ja, jeg var keen på den også, men som du sier så er det utsolgt. Oh well. For vel håpe på like gode priser til jul/romjul/januar salg?  *positive tanker nå!!*  :yes:

Lenke til kommentar

Da var pcen henta. Kaos på Lefdal.

 

Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis

 

attachicon.gifimage.jpeg

Jeg fikk ikke noe slikt i det hele tatt da jeg hentet min på Storo i dag.

 

Ikke at jeg bryr meg heller. Jeg har ørten lisenser fra før.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

 

Da var pcen henta. Kaos på Lefdal.

 

Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis

 

attachicon.gifimage.jpeg

Jeg fikk ikke noe slikt i det hele tatt da jeg hentet min på Storo i dag.

 

Ikke at jeg bryr meg heller. Jeg har ørten lisenser fra før.

 

Har lisenser fra før jeg og. Men kan jo selges på finn eller enda bedre gi til familie osv.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bare gi en update på black friday salget som var hva jeg fikk kjøpt. 

 

asus_headset_strix_71_gaming_headset-317

ASUS Headset Strix 7.1 Gaming Headset

Original pris: 2190kroner

Black friday pris: 989kroner (Kjøpt på cdon.com)

 

 

 

 

razer-blackwidow2014(203638)_2_Normal_Ex

Razer BlackWidow 2014

Originalpris: 1100kroner

Black friday pris: 599kroner (Kjøpt på cdon.com)

 

 

 

 

 

magellan_echo_smart_running_watch_black-

Magellan Echo Smart Running Watch Svart

Ordinær pris: 899kroner

Black friday pris: 199 kroner (Kjøpt på cdon.com)

 

 

4010118716423_F.jpeg?bgcolor=fff&format=

 

BEYERDYNAMIC MMX 102 IE WHITE/SILVER

 

Ordinær pris: 749kroner

Black friday pris: 299kroner (Kjøpt på expert)

 

 

 

 

 

Jeg satt oppe å fulgte med ganske lenge og de aller beste tilbudene hadde cdon.com samt hadde de stabile nettsider som ikke gikk ned, noe som nesten alle andre nettsider gjorde. Og på toppen av det hele hadde de fri frakt også :D og pakkene er sendt allerede! 

Endret av ausura
Lenke til kommentar

Forøvrig testet den Nitro PCen til 6924kr eller hva det var i 10 min. 

 

Overrasket av hvor tynn den var. Ingen fleks i keyboardet. Bra keyboardet med rødt backlight, stille under vanlig bruk. Driver å laster ned Fallout 4 akkurat nå for å teste det senere. Og sjekke om den throttler etc.

 

Touchpaden er faktisk ganske bra også. Grei byggekvalitet.

 

et bilde

 

post-209627-0-41159200-1448727588_thumb.jpg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...