Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Det er vel første gang BF er ordentlig etablert i Norge og vi har mye uflaks med svak kroneverdi i forhold til dollar, euro og pund. Når kronekursen har svekket seg 20% i løpet av året så er det nok vanskelig å komme opp med kjempetilbud. Men dette er ihvertfall litt morro og vi må tross alt bruke penger for at ting skal gå rundt i samfunnet.

Jau, folk vil dog aldri være fornøyd.

Vi har hatt flere gode TVer som har blitt halvert i prisen. Headsett til 1/3 av orginal pris. i5 4690k, i7 5930k, 980ti til 5999 kr. Hvis folk tror vi får 980ti til 3 lapper liksom så skjønner jeg de blir skuffa :p

 

Dog finnes det mange useriøse aktører. Proteinfabrikken opererer jo med høy rabatt på gold standard whey, og en førpris som ikke hører hjemme i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Takk :) Sprekkferdig og høygravid hørtes ut som en uheldig kombinasjon.

 

 

Vent, var det slik å forstå at man kan bestille PG279Q med 20% rabatt på webshoppen etter kl. 21?

 

Nei, det vi nå tror er at vi kan stikke til en Expert butikk og bestille den derfra og betale i butikken.

 

Før trodde vi at det gjaldt bare skjermer som den bestemte butikken hadde på lager. Nå viser det seg kanskje at det gjelder også ting butikken har på lageret men også hovedlageret.

 

bestille den derfra etter 21:00 eller gjelder det hele dagen? 

Lenke til kommentar

Virket uansett som alle rabattene var leverandører som gikk inn med avtaler. 

Butikkene slapp litt i fortjenesten sin innimellom, men trur ikke en eneste butikk tapte en krone. 

 

Tenk pengene de bruker på reklamebannere ol.

Selg 980ti til 2500 maks 1000 stk, 20 slippes i timen ol. 

Oppmerksomheten rundt det hadde nok vært mer reklame en de lusne bannerene vi uansett blokker, de koster nok ikke 199,- 

Fikk en snap i dag fra en kompis som jobber på elkjøp forus, der var det nå et bilde med -20k når klokka var 0900. Så joda, jeg tror de går saftig i minus.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

bestille den derfra etter 21:00 eller gjelder det hele dagen? 

 

20% på pc skjermer og andre ting gjelder fra 21:00 i kveld og i hele morgen.

 

MEN HUSK! Vi vet ikke om det er riktig at vi kan stikke innom å bestille skjermer de har på hovedlageret. Står at tilbudet bare gjelder butikk, så det er greit, så er det opp til oss hvordan vi tolker det med liten skrift. 

 

post-209627-0-64078300-1448651453_thumb.png

post-209627-0-59921900-1448651167_thumb.png

 

Står jo "lagerførte artikler i butikk". Men Expert ligger på veien til jobben til samboer, så stikker uansett bare innom å hører.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

bestille den derfra etter 21:00 eller gjelder det hele dagen? 

 

20% på pc skjermer og andre ting gjelder fra 21:00 i kveld og i hele morgen.

 

MEN HUSK! Vi vet ikke om det er riktig at vi kan stikke innom å bestille skjermer de har på hovedlageret. Står at tilbudet bare gjelder butikk, så det er greit, så er det opp til oss hvordan vi tolker det med liten skrift. For meg virker det jo litt rart at tilbudet bare gjelder i butikk, og så skal man få lov å bestille det som ligger på nettbutikk lageret. Hvorfor ikke da bare la tilbudet også gjelde på nettbutikk.

 

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-27 kl. 20.05.51.png

 

Står jo "lagerførte artikler i butikk". Men Expert ligger på veien til jobben til samboer, så stikker uansett bare innom å hører.

 

Setter utrolig stor pris på tilbakemelding der. Er det mulighet for å bestille fra hovedlager nøler jeg ikke med å kjøre til Forus en tur.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

 

 

 

bestille den derfra etter 21:00 eller gjelder det hele dagen? 

 

20% på pc skjermer og andre ting gjelder fra 21:00 i kveld og i hele morgen.

 

MEN HUSK! Vi vet ikke om det er riktig at vi kan stikke innom å bestille skjermer de har på hovedlageret. Står at tilbudet bare gjelder butikk, så det er greit, så er det opp til oss hvordan vi tolker det med liten skrift. For meg virker det jo litt rart at tilbudet bare gjelder i butikk, og så skal man få lov å bestille det som ligger på nettbutikk lageret. Hvorfor ikke da bare la tilbudet også gjelde på nettbutikk.

 

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-27 kl. 20.05.51.png

 

Står jo "lagerførte artikler i butikk". Men Expert ligger på veien til jobben til samboer, så stikker uansett bare innom å hører.

 

Setter utrolig stor pris på tilbakemelding der. Er det mulighet for å bestille fra hovedlager, nøler jeg ikke for å si det sån :)

 

Null stress, er hjemme ca 2230, kan godt hende folk har allerede funnet det ut by then. Siden tilbudet starter om 45 min i butikk, men sier ifra hvis ikke folk allerede har sjekket det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

 

Wow! Slo til på dem, takk for link :)

 

Edit: Hvordan får jeg valgt click and collect på dem? Handlekurven blir tom når jeg legger dem til..

 

 

Samme problemet her. Fant du ut av det ?

Lenke til kommentar

 

 

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

 

Wow! Slo til på dem, takk for link :)

 

Edit: Hvordan får jeg valgt click and collect på dem? Handlekurven blir tom når jeg legger dem til..

 

 

Samme problemet her. Fant du ut av det ?

 

Spurte på chatten dems, click & collect var ikke på Black friday tilbud.. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

 

Wow! Slo til på dem, takk for link :)

 

Edit: Hvordan får jeg valgt click and collect på dem? Handlekurven blir tom når jeg legger dem til..

 

 

Samme problemet her. Fant du ut av det ?

 

Spurte på chatten dems, click & collect var ikke på Black friday tilbud.. 

 

Jeg kjøpte disse med en gang jeg så linken til de og jeg fikk betalt 299 for de og skal hente de i butikk her i Trondheim. Står også på ordrebekreftelsen at jeg har betalt 299 og at den er klar for henting så snart den er sendt dit.

Lenke til kommentar

 

 

Takk :) Sprekkferdig og høygravid hørtes ut som en uheldig kombinasjon.

 

 

Vent, var det slik å forstå at man kan bestille PG279Q med 20% rabatt på webshoppen etter kl. 21?

 

Nei, det vi nå tror er at vi kan stikke til en Expert butikk og bestille den derfra og betale i butikken.

 

Før trodde vi at det gjaldt bare skjermer som den bestemte butikken hadde på lager. Nå viser det seg kanskje at det gjelder også ting butikken har på lageret men også hovedlageret.

 

Ah, lurer på om jeg skal kle meg å se om experten i byen enda er åpen da!

Lenke til kommentar

Hmm, fant noe "hemmelige" tilbud CDON har:

 

2 måneder Viaplay kostnadsfritt

Når du handler for minst 600 kr (ekslusive frakt) sender vi en verdikode som gir deg 2 måneders kostnadsfri tilgang til Viaplay. Du får en e-post med instruksjoner om hva du må gjøre for å utnytte tilbudet innen 48 timer etter at du har lagt bestillingen din. E-posten sendes til den addressen CDON-kontoen din er koblet til.

Tilbudet gjelder fram til 30 november og gjelder bare for nye Viaplay-kunder. Etter dine 2 kostnadsfrie måneder løper Viaplay automatisk videre til 99 kr/måneden. Viaplay har ingen bindingstid - du kan avslutte når du vil på viaplay.no. Tilbudet kan ikke kombineres med andre Viaplay-tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

 

Wow! Slo til på dem, takk for link :)

 

Edit: Hvordan får jeg valgt click and collect på dem? Handlekurven blir tom når jeg legger dem til..

 

 

Samme problemet her. Fant du ut av det ?

 

Spurte på chatten dems, click & collect var ikke på Black friday tilbud.. 

 

Jeg kjøpte disse med en gang jeg så linken til de og jeg fikk betalt 299 for de og skal hente de i butikk her i Trondheim. Står også på ordrebekreftelsen at jeg har betalt 299 og at den er klar for henting så snart den er sendt dit.

 

Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom."

Lenke til kommentar

Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom."

 

 

Se her

 

post-209627-0-51369600-1448652833_thumb.png

 

Du får skylde på oss. Det var et at tilbudene som fort ble lagt merke etter 24:00. Så folk bestilte flere enn 1stk, ved å legge inn enkeltbestillinger. 

 

Var bare tilfeldig at jeg linket den nå, den der ble linket 5 min etter midnatt, og var allerede utsolgt i dag tidlig tror jeg.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Litt kjipt å lese igjennom 60 sider, så noen som har tips til billigste TV >48" ? Hadde håpet på å finne 55" grisebillig, men er litt skuffet over tilbudene jeg har sett så langt. Er ikke interessert i best mulig bildekvalitet, kun billigst mulig. Er snakk om TV til hytta. 

https://www.expert.no/tv-og-tilbehor/tv/eletra-led42stompa-42-led-tv/p-239094/?q=led42

 

billigst mulig :p

 

må komme deg til en butikk dog

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...