Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er fornøyd med bildene z5c tar, med bilder av pus som et eksempel : 

 

Er dette i auto-modus? Hvor mange MP? Bildene dine var betydelig bedre og skarpere enn alle bildene jeg har tatt! Kan det muligens ha noe med at alle bildene jeg har tatt til nå kun er innendørs?

 

Legger til et bilde, tok autofokus med kamera forhåndsvalgte instillinger.

 

 

Er fornøyd med bildene z5c tar, med bilder av pus som et eksempel : 

 

WHAT?! De bildene der er av en helt annen kvalitet enn jeg noen gang har fått til med z5 med full oppløsning og i automodus..

 

Konsert filmet i 1080P i Nederland for to uker siden : https://drive.google.com/file/d/1uO4cuxLE1vAffGcH1G1rR6H5MintjVDzyA/view?usp=sharing

 

Legger til info om bildet av katta (får alltid slike bilder ): 

 

 

 

 

 

post-235098-0-44877600-1449395036_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Er det noen som har opplevd at bakdekselet eller skjerm har fått sprekker? Man kunne få inntrykk av at dette skjedde litt av seg selv på tidligere modeller, men åssen er dette på Z5 serien?

Lenke til kommentar

Heisann! Z3en er gått til faens og er på leting etter ny telefon! Blir enten ny Sony eller Huawei. Er det noen store forskjeller fra Z3 Compact til den nye Z5en?

 

Og hva er den store forskjellen fra Z5 til Z5 Premium? :S

 

 

Takk på forhånd! :)

Forskjellen er skjermstørrelsen 5,2¨ vs  5,5¨ og at Premium har en 4K skjerm.

Har selv Z5 og er fornøyd med den :)

Endret av enrique1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten noen andre som opplever elendig batteritid til tider på Z5'en? Idag på jobb (08:00-16:00) gikk telefonen fra ca 95% til 25% uten å være i bruk... Sjekket klokken/notifications en sjelden gang iblant, men det burde ikke stjele såå mye strøm! Det som er merkelig er at i "Battery usage" oversikten så er det ingenting som stjeler betydelig mye strøm. I tillegg dukker screen-usage på topp når denne nesten ikke har vært på...
 
Her er bilde fra oversikten:


screenshot.png

 

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er meningen at en må slette hvert sett med blåtannhøytalere før en kan koble til et nytt sett? Min Z5 ser ut til å takle én blåtann og én Miracasttilkobling. Skal jeg koble til en ny høytaler eller en ny skjerm, må jeg først inn og slette den som ligger der fra før.

Lenke til kommentar

Jepp desverre.. og sony skylder på alle andre.... sleit med blåtanna på bilen.. Samsung s6 funket alt som det skulle.. z5 sleit jeg med å få mic til å fungere, parra seg ikke osv..

 

Da hadde jeg to handsfree sett parra ( en for jobb og en i bilen) den til jobben tar jeg aldri med.

 

Men det var jo pioneer sin feil.. som ikke taklet 5.1 ,, men samsung klarte det.. nei det er ingen ting galt med sony.. er spillern sin feil..

 

irritere meg grenseløst.. 

Lenke til kommentar

Forresten noen andre som opplever elendig batteritid til tider på Z5'en? Idag på jobb (08:00-16:00) gikk telefonen fra ca 95% til 25% uten å være i bruk... Sjekket klokken/notifications en sjelden gang iblant, men det burde ikke stjele såå mye strøm! Det som er merkelig er at i "Battery usage" oversikten så er det ingenting som stjeler betydelig mye strøm. I tillegg dukker screen-usage på topp når denne nesten ikke har vært på...

 

Her er bilde fra oversikten:

Jeg har opplevd det samme. Gjerne dagen etter at noen apper har blitt oppdatert.

En restart ser ut til å fikse problemet for den gangen.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic men prøver meg uansett: Hva er grunnen til at touchen på Sony telefoner (Z3C og Z1C ihvertfall) går til helvete bare man får verdens minste sprekk i skjermen? Utrolig irriterende, spesielt når kompisene mine går rundt med iphoner som ser helt smadret ut men fortsatt fungerer. Finnes det evnt. noen Android produsenter som har telefoner som fortsatt fungerer etter at det øverste laget (digitizer) er knust?

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic men prøver meg uansett: Hva er grunnen til at touchen på Sony telefoner (Z3C og Z1C ihvertfall) går til helvete bare man får verdens minste sprekk i skjermen? Utrolig irriterende, spesielt når kompisene mine går rundt med iphoner som ser helt smadret ut men fortsatt fungerer. Finnes det evnt. noen Android produsenter som har telefoner som fortsatt fungerer etter at det øverste laget (digitizer) er knust?

På Sony sine skjermer så kan du så vidt se filmen som oppdager touch. Denne er festet til glasset, så hvis glasset ryker så ødelegger du mest sannsylig denne filmen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...