Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Da var telefonen tilbake, alt virket ok i starten men idet jeg startet musikkavspilling så virker det som om det er mest lyd i høyre øreklokke. Prøvde snu headsettet og lyden fulgte etter, har altså ikke fått nedsatt hørsel siden jeg så telefonen sist. Dette var tilfellet med 2 headset og 1 sett øreplugger.

 

Er det en innstilling jeg overser eller kan jeg bare anta at reparatør har gjort noe feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Z5 Compact, har problemer med telefonsamtaler. Samtalerpartner hører seg selv i ekko når jeg snakker med folk på telefonen. Noen andre som har opplevd dette?

Jepp. Hos meg går problemet over etter 30sek-1min. Er ikke sånn når jeg bruker headsett med mikrofon på ledningen.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Fikk tak i en Z5 (ikke Premium) her om dagen, og tenkte å teste kameraet opp mot andre mobiler jeg har tilgjengelig. Sony skrøt jo så mye av at dette var det beste mobilkameraet i verden. Jeg hadde mine bange anelser siden jeg har testet en del Sonyer tidligere, men jeg trodde virkelig at de hadde blitt litt bedre. Bildene er utydelige, og zoomer man inn blir det masse støy. Dette gjelder bilder tatt i 20 megapixler format, og jeg synes resultatet er rett og slett utrolig svakt. Skal det ikke være bedre? Videoopptak er også veldig lite detaljerte, med mye støy. Og vi snakker om ute på et fotballbane i solskinn, så ikke inne i svakt lys heller.

 

Testet den opp mot en S7 og en iPhone SE, og jeg må si de begge tar mye bedre bilder enn Z5. For å ikke snakke om video, hvor de begge har meget klare og detaljerte opptak.

 

Har jeg fått en mandagseksemplar eller er ikke kameraet på Z5 bedre?

Lenke til kommentar

Fikk tak i en Z5 (ikke Premium) her om dagen, og tenkte å teste kameraet opp mot andre mobiler jeg har tilgjengelig. Sony skrøt jo så mye av at dette var det beste mobilkameraet i verden. Jeg hadde mine bange anelser siden jeg har testet en del Sonyer tidligere, men jeg trodde virkelig at de hadde blitt litt bedre. Bildene er utydelige, og zoomer man inn blir det masse støy. Dette gjelder bilder tatt i 20 megapixler format, og jeg synes resultatet er rett og slett utrolig svakt. Skal det ikke være bedre? Videoopptak er også veldig lite detaljerte, med mye støy. Og vi snakker om ute på et fotballbane i solskinn, så ikke inne i svakt lys heller.

 

Testet den opp mot en S7 og en iPhone SE, og jeg må si de begge tar mye bedre bilder enn Z5. For å ikke snakke om video, hvor de begge har meget klare og detaljerte opptak.

 

Har jeg fått en mandagseksemplar eller er ikke kameraet på Z5 bedre?

Dersom din Z5 noen gang har blitt rootet, så mister du noen DRM filer til kamera som gir den godkvalitet, kan nok være grunnen til det du opplever

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Fikk tak i en Z5 (ikke Premium) her om dagen, og tenkte å teste kameraet opp mot andre mobiler jeg har tilgjengelig. Sony skrøt jo så mye av at dette var det beste mobilkameraet i verden. Jeg hadde mine bange anelser siden jeg har testet en del Sonyer tidligere, men jeg trodde virkelig at de hadde blitt litt bedre. Bildene er utydelige, og zoomer man inn blir det masse støy. Dette gjelder bilder tatt i 20 megapixler format, og jeg synes resultatet er rett og slett utrolig svakt. Skal det ikke være bedre? Videoopptak er også veldig lite detaljerte, med mye støy. Og vi snakker om ute på et fotballbane i solskinn, så ikke inne i svakt lys heller.

 

Testet den opp mot en S7 og en iPhone SE, og jeg må si de begge tar mye bedre bilder enn Z5. For å ikke snakke om video, hvor de begge har meget klare og detaljerte opptak.

 

Har jeg fått en mandagseksemplar eller er ikke kameraet på Z5 bedre?

Dersom din Z5 noen gang har blitt rootet, så mister du noen DRM filer til kamera som gir den godkvalitet, kan nok være grunnen til det du opplever

 

 

Ja, ser du det. Jeg har ingen anelse om den har vært rootet, men mye kan tyde på det. Kameraet er så skuffende at jeg har lagt den ut på Finn til spottpris. Synes det er passe teit av Sony å lage ting på den måten. Har ikke hørt om andre merker som har dette problemet. Men da er saken klar. Aldri mer Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...