Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Oppdaterte med Z5 nå, får ikke fyrt i gang Spotify! Får en melding om att "No storage area found" Check device settings.

 

Javel, hva slags settings skal jeg sjekke? 

 

Avinstaller og installer Spotify på ny, det løser det. 

 

Ja jeg har opplevd det på flere applikasjoner at de ikke klarer å lese interminne før reinstall av apper. (Solid explorer, Andftp,)

Lenke til kommentar

 

Oppdaterte med Z5 nå, får ikke fyrt i gang Spotify! Får en melding om att "No storage area found" Check device settings.

 

Javel, hva slags settings skal jeg sjekke? 

 

Avinstaller og installer Spotify på ny, det løser det. 

 

 

Ja, Googlet litt etter jeg postet her og gjorde akkurat det så er back in business ja  :)

Lenke til kommentar

Fett. Hver gang jeg plugger i hodetelefonene etter at jeg oppgraderte til 6.0, går mobilen loco i et halvt minutt, og starter og stopper musikkavspilleren (GoneMad Music Player), før den oppfører seg igjen.

 

Har prøvd å endre innstillingene til SmartConnect, skru av SmartConnect osv, men det hjelper ikke. I tillegg kommer det opp en forespørsel om å bruke den innebygde EQ-en hele tida, uansett hvor mye jeg takker pent nei. Og til sist; hodetelefonene mine er støykansellerende, og jeg ser det er et valg for det, men jeg får ikke lov til å gjøre noe med det valget når hodetelefonene er plugget i.

 

Satser på at dette fikser seg med 6.1, når enn den oppdateringa kommer.

 

e: Og siden i går, har ikke GPS-en fungert heller. Den påstår hardnakket at jeg befinner meg i Trondhjem sentrum, selv om jeg klart og tydelig befinner meg 4-5 mil sørvest for byen. I tillegg er det flere av appene mine (Jodel, Happn, Runkeeper, Tinder), som ikke klarer å få med seg at GPS-en er på, så når jeg åpner dem, står det bare at jeg må skru på GPS, men GPS er på, og tegnet er der og hele sulamitten.

 

Utrolig irriterende.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Kjøpte meg Z5 compact som jeg fikk idag. Har oppdatert den tre ganger, så nå er det MM på den. Men herregud så varm den blir! Rett etter oppdateringene startet jeg den på nytt og lot den ligge, da ble det fin temp etter en stund. Men så hang den seg opp tre ganger da datteren min skulle prøve snapchat med filter. Og ble glovarm igjen etter ti minutter. Dette kan da ikke være riktig? Jeg er ikke veldig ømfintlig for varme, og jeg føler jeg brenner meg når jeg holder den bakpå. Ser flere her mener både batteri og temperaturen ble bedre etter oppdatering, men det er den ihvertfall ikke her. 

 

Den er også synlig tregere enn min utslitte Honor 6 som jeg kjøpte på tilbud til 1800, og ser stor forskjell på hvordan det er å lese på skjermen, ser ut som det er blurrete bokstaver rett og slett. Er det jeg som har hatt for høye forhåpninger eller er det feilvare? Har jo 45 dagers åpent kjøp, så vurderer å bare prøve noe annet, ble så skuffet over dette. Kameraet er også dårlig, veldig god blitz, men bildene blir kornete. Føler jeg burde fått mer for pengene. (Er veldig imponert over nøyaktig og god fingeravtrykksleser forresten, den er super, inkludert plasseringen av den.)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Z5 compact som jeg fikk idag. Har oppdatert den tre ganger, så nå er det MM på den. Men herregud så varm den blir! Rett etter oppdateringene startet jeg den på nytt og lot den ligge, da ble det fin temp etter en stund. Men så hang den seg opp tre ganger da datteren min skulle prøve snapchat med filter. Og ble glovarm igjen etter ti minutter. Dette kan da ikke være riktig? Jeg er ikke veldig ømfintlig for varme, og jeg føler jeg brenner meg når jeg holder den bakpå. Ser flere her mener både batteri og temperaturen ble bedre etter oppdatering, men det er den ihvertfall ikke her. 

 

Den er også synlig tregere enn min utslitte Honor 6 som jeg kjøpte på tilbud til 1800, og ser stor forskjell på hvordan det er å lese på skjermen, ser ut som det er blurrete bokstaver rett og slett. Er det jeg som har hatt for høye forhåpninger eller er det feilvare? Har jo 45 dagers åpent kjøp, så vurderer å bare prøve noe annet, ble så skuffet over dette. Kameraet er også dårlig, veldig god blitz, men bildene blir kornete. Føler jeg burde fått mer for pengene. (Er veldig imponert over nøyaktig og god fingeravtrykksleser forresten, den er super, inkludert plasseringen av den.)

Jeg kjøpte selv z3 ikke z5...Vurderer sterkt å bytte til Iphone. Iphone er tross alt kjent og bra.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Hvor mye ram har dere tilgjenglig på z5 compact? Jeg bruker selv med få apper opp mot 100% hele tiden. Denne mobilen kunne med fordel ha 3 GB ram. Ellers er jeg fortsatt fornøyd med 6.0. selv om det blir lagg når ram-forbruket er 90-100%. 

 

Ca 900mb til enhver tid

Lenke til kommentar

 

Hvor mye ram har dere tilgjenglig på z5 compact? Jeg bruker selv med få apper opp mot 100% hele tiden. Denne mobilen kunne med fordel ha 3 GB ram. Ellers er jeg fortsatt fornøyd med 6.0. selv om det blir lagg når ram-forbruket er 90-100%. 

 

Ca 900mb til enhver tid

 

Kan du screenshotte med "minne" delen med alle appene som er tilgjenglig over 24 timer ? : )

Lenke til kommentar

Skaffet meg en Z5 Premium i går og av en eller annen grunn så fungerer ikke bakkameraet. Det klarer å filme, men ikke å ta bilder. Jeg har googlet litt og flere ser ut til å slite med dette er noen oppdateringer. Jeg var selvfølgelig lur nok til å oppdatere alt jeg kom over før jeg prøvde kameraet.

 

Noen som har vært borti dette og har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...