Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som opplever en treighet med å få opp kamera-appen når Snapchat kjører i bakgrunnen, og motsatt? Snakk om ~5 sekunder. Det virker som om den prosessen som holder på kameraet bruker noen sekunder på å frigjøre det.

 

Z5 Compact

 

Synes kameraet er treigt uansett om man bruker Snapchat eller ikke. Har samme telefon. 

Lenke til kommentar

Mobilen virker noe kaldere/mindre varmeutvikling, som kan være årsaken til en litt bedre batteritid som jeg synes å oppleve. Antar det er en mer effektiv ressursbruk enn tidligere. Etter en dag med herjing er den for første gang konsistent rask og stabil. Men den har en del buggs, som ikonene og flere har postet på det offisielle forumet. Mange undrer seg over hvor i all verden stanima-modus har forsvunnet hen.  

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z5-Z5-Compact-Z5-Premium/bd-p/xperia_z5

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Mobilen virker noe kaldere/mindre varmeutvikling, som kan være årsaken til en litt bedre batteritid som jeg synes å oppleve. Antar det er en mer effektiv ressursbruk enn tidligere. Etter en dag med herjing er den for første gang konsistent rask og stabil. Men den har en del buggs, som ikonene og flere har postet på det offisielle forumet. Mange undrer seg over hvor i all verden stanima-modus har forsvunnet hen.  

 

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z5-Z5-Compact-Z5-Premium/bd-p/xperia_z5

 

Ryktene sier at Stamina funksjonen skal komme tilbake i April (som sikkert blir til Mai).

 

Har ikke fått brukt min Z5 så mye i dag etter oppdatering til 6.0, men et par ting la jeg iallefall merke til:

 

- Mye, mye, bedre flyt. Den har rett og slett vært litt treg og frustrerende i bruk i det siste, selv etter restart, men alt går merkbart bedre nå. Mulig en retur til fabrikkinstillinger hadde vært til hjelp, men er nå glad uansett.

 

- Fingeravtrykksleseren virker mye raskere enn den noen ganger har vært. Virker også mer pålitelig, og den har ikke feilet å lese av fingeravtrykket min så langt i dag. Kan hende det bare er flaks. Hadde heller ikke problemer når jeg først fikk telefonen, men det ble etter en stund en sånn 50-50 greie om det virket eller ikke.

 

Får se i løpet av de neste dagene hvordan batteritiden er. Har ikke vært spesielt imponert, og det har ikke akkurat blitt bedre etter at jeg begynte å bruke Android Wear smartklokke. Håper det blir litt bedre med 6.0.

Endret av tiefling
Lenke til kommentar

Batteritiden har vært alt annet enn hva anmeldelsene har sagt og er det jeg er minst fornøyd med. Kan spørre i samme slengen, oppdaterte via sony PC --> 6.0. Anbefales det å resette mobilen til fabrikkinnstillinger? Har hatt en minimalistisk mobil med få apper utover stock.  

Lenke til kommentar

En jeg ble forundret over er at "Ikke forstyrr" lydsetting er borte fra volumknappen. Den gamle med å si "ikke forstyrr frem til neste alarm" var genial. Nå er det kun inne i settings og lyd og kan sette auto oppsett for dager, timer etc. heldigvis så leste jeg til at 6.01 så skal funksjonen visst komme tilbake, så spørs det bare på hvor lang tid det tar før Sony pusher den som update.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...