Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd kraftigere ladere enn den medfølgende på 1.5A? Og oppnådd raskere lading av Z5(c ) ?? Har av og til behov for å klattlade den i en 10-20 minuter og da hadde det vært greit med å få inn så mye strøm som mulig. 

 

Har Sony sin hurtiglader UHC10. Veldig godt fornøyd og anbefales.  :thumbup:

 

"Lading i en fei

10 minutters lading, opptil 5,5 timers brukstid"

 

http://www.sonymobile.com/no/products/accessories/quick-charger-uch10/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oppdaget plutselig at min Z5 hadde en ørtynn sprekk like over hjemknappen og går utover mot siden på mobilen. Mobilen har vært forsiktig behandlet og oppbevart i romslige lommer, har også et tynt gummideksel på den. Så hvordan dette har skjedd vet jeg ikke....

 

Kjøpt via nettbutikken til Telenor uten deres "forsikring" Noen som har erfaringer med Telenor og evt reklamasjon? 

Lenke til kommentar

Er det andre som opplever dårlig batteritid?

Ca den første uken etter jeg kjøpte den, så opplevde jeg batteritiden som bra. Mye bedre enn på min tidligere Z1.

 

Men nå tappes batteriet raskt.

Som for eksempel. Den kan falle fra 87% til 83% på ett hopp.

Og ved opplading, så går det ofte fort oppover, men så stopper den lenge på 97%. Så går den til 99%, før den faller ned igjen på 97%, for så plutselig bli 100%.

Og ved vanlig bruk, så tappes batteriet med 1% ca hvert andre minutt, eller den kan gjøre mange hopp nedover på en gang. Dog, den kan ligge en hel natt uten å tappes noe som helst (mobildata og WiFi slått av).

 

Kan det vere selve batteriet, eller er det programvaremessig?

Håper på en bedring ved neste Android i januar, ellers tror jeg at jeg leverer den inn.

Endret av Fosse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

noen som har hatt z5 premium en stund og kan si noe om batteritiden? Varer den 2 dager på én ladning? 

Den varer i to dager med moderat bruk, men bruker man den aktivt, ser video ol holder den ikke mer enn en dag.

 

 

tror det samme går for iphone 6 plus? (samme størrelse tlf.) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...