Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frister å kjøpe den, men blir litt usikker når jeg leser tilbakemeldingene som har kommet i denne tråden så langt. Det er vel også "Black Friday" denne uken, så jeg tror jeg venter til jeg har sett hva slags tilbud som kommer den dagen.

27. november :) Expert har også 20% på alle varer imorgen og på fredag dersom du benytter deg av mastercard fra DNB. Vurderer Z5 compact/vanlig men er litt usikker jeg og..

Endret av Fish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, skal si jeg bommet litt med Black Friday :D

Mener å huske at jeg leste en overskrift med Black Friday tidligere i uken, så da tok jeg det bare for gitt at det var denne uken. Jammen glad for at jeg skrev det i denne tråden, så slapp jeg å sitte forvirret på fredag å lure på hvor alle tilbudene ble av :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Gjelder ikke 20% rabatt med MasterCard fra DNB i nettbutikken til Expert? Det står i alle fall så her:

 

Rabatten gjelder ikke:
• I Experts nettbutikk
• Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling)
• Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde
• iPhone finnes kun i operatørvarianter fra Telenor og NetCom. Disse kan kun
kjøpes med videreføring/nytegning av abonnement fra nevnte operatører
• Gavekort
Lenke til kommentar

 

Gjelder ikke 20% rabatt med MasterCard fra DNB i nettbutikken til Expert? Det står i alle fall så her:

 

Rabatten gjelder ikke:
• I Experts nettbutikk

• Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling)

• Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde

• iPhone finnes kun i operatørvarianter fra Telenor og NetCom. Disse kan kun

kjøpes med videreføring/nytegning av abonnement fra nevnte operatører

• Gavekort

 

Gjelder kun i butikk ja. 

 

Er det egentlig noen store forskjeller på Z5 Compact og vanlig Z5? Utenom skjermen og RAM selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Fint lite. Alle Z5 modellen har samme kameraet. Det er jo forskjeller i størrelse vekt og marginale forskjeller i ytelse. Men om du leser litt i denne tråden , vil du dessverre se at en del brukere er skuffet både over kameraet og batteritiden.

Selv har jeg ikke planer om å kjøpe flere Sonytelefoner da alle har skuffet stort hos meg i alle fall.  Så for meg at Z5C kunne være en kandidat, men etter å ha sett kameraet i aksjon har jeg bare gitt opp Sony.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Update "Home" versions.

Optimization "cameras" startup speed.
Re-optimized phone heating problem.
Upgrading contacts database.
Optimization of fluency.
"Camera" photographs accelerated storage time!
Optimization "cameras" code.
"Fingerprint" to Enhance the Ability to Identify.
Optimize "RAM."
"Calendar" optimization interface.
Add "shutter" function.

Det var på tide vil jeg driste meg til å si. Det sier litt hvor ille det kan gå når en lanserer produkter hvor softwaren henger etter.

 

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Rart det ikke er kommet noe update på vanlig z5

Det har kommet en oppdatering til vanlig Z5. 32.0.A.6.152. Oppdateringen er også sluppet for de som har kjøpt telefonen via Telenor (branded).

Den er ikke sluppet over OTA ennå, så du må oppdatere via Sony PC Companion på din PC.

 

 

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Style Cover med Smart Window? Anbefales? Har tolket det dithen at det kobles til via NFC, spiser det mye batteri å ha NFC stående på konstant?

 

Jeg er fornøyd med Style Cover.

Når du skal sette det på for første gang, linker du det opp med NFC. Du kan skru av NFC etter du har gjort det om du ønsker.

Lenke til kommentar

Referer til min overnevnte lenke. Dagens update har vært meget positivt. Til og med laggen i ikonene er borte og navigering /multitasking er merkbart bedre. Last ned folkens. :)

Hvordan er erfaringen med batteritid etter oppdateringen? Er det noen andre som har oppdatert og merket forskjell?

Lenke til kommentar

 

Referer til min overnevnte lenke. Dagens update har vært meget positivt. Til og med laggen i ikonene er borte og navigering /multitasking er merkbart bedre. Last ned folkens. :)

Hvordan er erfaringen med batteritid etter oppdateringen? Er det noen andre som har oppdatert og merket forskjell?

 

Har fortsatt samme forbrukermønster og enn så lenge føles det som at batteriet er litt bedre, men jeg kan ikke ekskludere muligheten for bias fra min side. For det er noe jeg selvsagt håper på og effekten kan tilskrives at menyene og navigering har et signifikant bedre stabilt bildeflyt. Følger med på flere foras og skal se hvilke erfaringer disse har dannet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...