Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Har hatt problem med kameraet på min z5c.

Venstre side av bilder har blitt uklare, mens midten og høyre side ser bra ut. Etter googling fant eg at fleire hadde problemet. Ringte Sony og fekk beskjed om å sende tlf til reperasjon (garanti) gjennom butikken (NetonNet) sidan dette mest truleg var hardwarefeil. 

Har no fått følgande beskjed frå verkstaden: "Har byttet kamera, Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."

 

Eg visste ikkje at det var mogleg å byte kameramodul? Trudde egentleg det var enklare/billigare for dei å sende ny enhet, men eg blir for såvidt nøgd så lenge tlf kjem tilbake med fungerande kamera. Tlf kjem i posten over helga, så skal seie i frå om kameraet blir bra! Kanskje andre her lurer på å gjere det same.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt problem med kameraet på min z5c.

Venstre side av bilder har blitt uklare, mens midten og høyre side ser bra ut. Etter googling fant eg at fleire hadde problemet. Ringte Sony og fekk beskjed om å sende tlf til reperasjon (garanti) gjennom butikken (NetonNet) sidan dette mest truleg var hardwarefeil. 

Har no fått følgande beskjed frå verkstaden: "Har byttet kamera, Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."

 

Eg visste ikkje at det var mogleg å byte kameramodul? Trudde egentleg det var enklare/billigare for dei å sende ny enhet, men eg blir for såvidt nøgd så lenge tlf kjem tilbake med fungerande kamera. Tlf kjem i posten over helga, så skal seie i frå om kameraet blir bra! Kanskje andre her lurer på å gjere det same.

 

Opplever det samme med min Z5C. Synes forsåvidt at bildekvaliteten generelt er ganske laber, men venstre side er merkbart dårligere.

 

Avventer i spenning din tilbakemelding på om kameraet har blitt bedre.

Lenke til kommentar

Sony Z1 og Z5 er veldig like, da. Jeg sliter tungt med å se forskjell etter å ha pakket ut og tatt i bruk Z5 i kveld. Med tanke på at det er to år mellom dem er det litt skuffende. Samtidig har jeg vært godt fornøyd med Z1 og nå som jeg måtte ha ny mobil p.g.a ferdig batteri i den gamle falt valget på Z5. Om den derimot er verdt syv laken med tanke på hvor lite nytt som har kommet på plass, kan diskuteres. 

Endret av serpaul
Lenke til kommentar

 

Har hatt problem med kameraet på min z5c.

Venstre side av bilder har blitt uklare, mens midten og høyre side ser bra ut. Etter googling fant eg at fleire hadde problemet. Ringte Sony og fekk beskjed om å sende tlf til reperasjon (garanti) gjennom butikken (NetonNet) sidan dette mest truleg var hardwarefeil. 

Har no fått følgande beskjed frå verkstaden: "Har byttet kamera, Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."

 

Eg visste ikkje at det var mogleg å byte kameramodul? Trudde egentleg det var enklare/billigare for dei å sende ny enhet, men eg blir for såvidt nøgd så lenge tlf kjem tilbake med fungerande kamera. Tlf kjem i posten over helga, så skal seie i frå om kameraet blir bra! Kanskje andre her lurer på å gjere det same.

 

Opplever det samme med min Z5C. Synes forsåvidt at bildekvaliteten generelt er ganske laber, men venstre side er merkbart dårligere.

 

Avventer i spenning din tilbakemelding på om kameraet har blitt bedre.

 

 

Fekk tilbake telefonen først i dag, og har berre fått tatt nokre få bileter i førsteomgong. Det kan sjå ut som det har blitt betre, med berre litt grums i hjørna av biletet. Det er vel som forventa mtp typen linse kameraet har, og er ikkje i nærleiken av det som var før eg sendte telefonen inn til verkstad. Skal seie i frå om eg opplever problemet igjen!

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter ny mobiltelefon, og Z5C fremstår som det beste alternativet for telefoner på den størrelsen og som er vanntett. Men disse rapportene om glass som sprekker skremmer meg litt. Er dette noe jeg bør bekymre meg for, eller er det som vanlig et minimalt problem som er hauset opp av media?

Lenke til kommentar

 

 

Har hatt problem med kameraet på min z5c.

Venstre side av bilder har blitt uklare, mens midten og høyre side ser bra ut. Etter googling fant eg at fleire hadde problemet. Ringte Sony og fekk beskjed om å sende tlf til reperasjon (garanti) gjennom butikken (NetonNet) sidan dette mest truleg var hardwarefeil. 

Har no fått følgande beskjed frå verkstaden: "Har byttet kamera, Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."

 

Eg visste ikkje at det var mogleg å byte kameramodul? Trudde egentleg det var enklare/billigare for dei å sende ny enhet, men eg blir for såvidt nøgd så lenge tlf kjem tilbake med fungerande kamera. Tlf kjem i posten over helga, så skal seie i frå om kameraet blir bra! Kanskje andre her lurer på å gjere det same.

 

Opplever det samme med min Z5C. Synes forsåvidt at bildekvaliteten generelt er ganske laber, men venstre side er merkbart dårligere.

 

Avventer i spenning din tilbakemelding på om kameraet har blitt bedre.

 

 

Fekk tilbake telefonen først i dag, og har berre fått tatt nokre få bileter i førsteomgong. Det kan sjå ut som det har blitt betre, med berre litt grums i hjørna av biletet. Det er vel som forventa mtp typen linse kameraet har, og er ikkje i nærleiken av det som var før eg sendte telefonen inn til verkstad. Skal seie i frå om eg opplever problemet igjen!

 

 

Hmm.. nå blir jeg veldig usikker på om jeg skal sende inn min telefon også - er jo litt pes...

 

Tror jeg kanskje jeg ser det an litt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...