Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var altfor låst til sjanger på den tiden. Jeg hadde mine favoritter og hørte bare på det + ting som kunne relateres til det. På en måte er jeg glad for det, jeg fant veldig mye gode greier som jeg hører på fremdeles, men jeg ser jo at det var mye jeg burde lånt øre til. 

Noe som ikke kommer i den kategorien av ting jeg burde ha hørt, men som jeg sitter og gliser av nå, er "Bjørn Hellfuck". :wee: De tekstene...haha!

Lenke til kommentar
3 minutes ago, :utakt said:

Jeg var altfor låst til sjanger på den tiden. Jeg hadde mine favoritter og hørte bare på det + ting som kunne relateres til det. På en måte er jeg glad for det, jeg fant veldig mye gode greier som jeg hører på fremdeles, men jeg ser jo at det var mye jeg burde lånt øre til. 

Noe som ikke kommer i den kategorien av ting jeg burde ha hørt, men som jeg sitter og gliser av nå, er "Bjørn Hellfuck". :wee: De tekstene...haha!

Bjørn Hellfuck har noen gode tekster ja, hehe. Men ikke noe jeg lytter til på daglig basis. Jeg hadde perioder der jeg var sjangerlåst, men det gikk som oftest i alt på den tiden også. Fra alt av metal til trance til 70-80 talls musikk.

Lenke til kommentar
Sidekick skrev (1 minutt siden):

Bjørn Hellfuck har noen gode tekster ja, hehe. Men ikke noe jeg lytter til på daglig basis. Jeg hadde perioder der jeg var sjangerlåst, men det gikk som oftest i alt på den tiden også. Fra alt av metal til trance til 70-80 talls musikk.

Jeg burde hørt mer på Kaizers. Jeg var til og med på konsert med dem en gang, men uten å kjenne musikken husker jeg at jeg tenkte det var noe sære greier med gassmasker, kauking på bred rogalending og dæljing på oljefat. Og at salen kokte, uten at jeg skjønte helt hvorfor. Når jeg bruker litt tid på det hører jeg jo at det er gode melodier inni her. Det tar litt tid å få dialekta under huden, men nå henger jeg tålelig med. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter en kjedelig vinter har jeg endelig bestemt meg for å prøve å være mere ute og bruke mindre tid på skjerm. Skal prøve å få til minst et par timer ute i uka som ikke er jobb/errend/osv hvor jeg bare skal ut og oppleve ting.

 

Lese fysiskebøker/spille gitar hjelper også på å begrense egen skjermbruk, så jeg er optimistisk.

 

 

Endret av Deechon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

Jeg vet at uttalen "skjedelig" er kommet for å bli, det er en tapt sak. Det gjør likevel vondt i øynene å lese det. 

...skjøttkake, skjole, skylling, skjøpt...

My OCD!!!!! (aner ikke om jeg har OCD, skulle ikke overraske meg om jeg har en eller annen grad)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøver å trene meg opp til et 12km løp neste uke men det er jammen ikke lett. Trener flere ganger i uken og sliter fortsatt med å løpe noe særlig mer enn 3-4km uten å stoppe.

 

Får satse på at det går greit, er jo ikke ulovlig å gå litt. Men jeg blir nok den tregeste deltakeren.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Deechon said:

Prøver å trene meg opp til et 12km løp neste uke men det er jammen ikke lett. Trener flere ganger i uken og sliter fortsatt med å løpe noe særlig mer enn 3-4km uten å stoppe.

 

Får satse på at det går greit, er jo ikke ulovlig å gå litt. Men jeg blir nok den tregeste deltakeren.

Ikke gi opp, ingen har død etter å ha gått litt i kjelleren. Har du musikk å løpe til? Nå skal ikke jeg skryte på meg god kondis for øyeblikket men når jeg løp før var god løpemusikk et absolutt must. Favoritten var Prodigy sitt music for the jilted generation

11 minutes ago, Overmoden 3.0 said:

Her har jeg ikke vært på en stund nei.

 

Har det skjedd noe siden sist jeg var her?

Kjøpt hus? Teller det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...