Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Llandari skrev (1 time siden):

Neh, det vanlige. Jobba, fått samboer, hund og kjøpt hus.

er det ikke det alle gjør sånn sånn som helst?

 

MR SPEED skrev (4 timer siden):

Venter Ferrari Daytona SP3 42143 - LEGO® Technic på dør nå snart, kostet meg 3600.kr på lekekassen på lego 4799.kr klosser 3778 :thumbs:

  Vis skjult innhold

42143_alt1.thumb.webp.df12de1f5dbd4cc8e7e65eddf2054a1c.webp42143_alt10.thumb.webp.f736ce1273b15767733bbe432d310f70.webp42143_alt2.webp42143_alt3.webp42143_alt9.webp42143-PDP-202206-Block-Standard-1.webp42143-PDP-202206-Block-Standard-2.webp42143-PDP-202206-Block-Standard-5.webp42143-PDP-202206-Block-Standard-6.webp1216910.webp1216910_1.webp42143_alt13.thumb.webp.b578299e3552f11d2933d22f202fe841.webp

 

Koz å bygge Lego. Har en del Star Wars lego som jeg har bygget selv. Pleier å ta det opp og legge det ut på YouTube. De siste opptakene har vært flerkameraopptak så har ikke tatt tiden med å bli helt ferdig med redigeringen enda. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
b-real skrev (12 timer siden):

Ikke gi opp, ingen har død etter å ha gått litt i kjelleren. Har du musikk å løpe til? Nå skal ikke jeg skryte på meg god kondis for øyeblikket men når jeg løp før var god løpemusikk et absolutt must. Favoritten var Prodigy sitt music for the jilted generation

Kjøpt hus? Teller det?

Kjøpt hus teller! Gratulerer med hus da 😀 

Llandari skrev (12 timer siden):

Neh, det vanlige. Jobba, fått samboer, hund og kjøpt hus.

Grattis 😀 hvilken hund har dere fått?

Lenke til kommentar
Deechon skrev (På 31.5.2023 den 17.46):

Prøver å trene meg opp til et 12km løp neste uke men det er jammen ikke lett. Trener flere ganger i uken og sliter fortsatt med å løpe noe særlig mer enn 3-4km uten å stoppe.

Leste i går at man i oppoverbakkene burde gå fort istedenfor å løpe, da tømmer du deg ikke for energi like fort.

Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 skrev (17 minutter siden):

Jaja. Hund er hund

Vet ikke jeg ass. Hver gang jeg ser en sånn liten ulldott ser jeg den for meg fint dandert i et sort pølsebrød. Er jeg slem?

(for ordens skyld har jeg lyst på Lhasa apso eller Rhodesian ridgeback. Førstnevnte er en ganske liten rase, men har mye personlighet, men jeg kanskje kanskje sten i glasshus med overnevnte utsagn).

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (23 minutter siden):

Velkommen tilbake @Overmoden 3.0, lenge siden sist :) 

Tusen takk for det! Tenkte det var på tide å komme tilbake 😀 

ilpostino skrev (13 minutter siden):

Vet ikke jeg ass. Hver gang jeg ser en sånn liten ulldott ser jeg den for meg fint dandert i et sort pølsebrød. Er jeg slem?

(for ordens skyld har jeg lyst på Lhasa apso eller Rhodesian ridgeback. Førstnevnte er en ganske liten rase, men har mye personlighet, men jeg kanskje kanskje sten i glasshus med overnevnte utsagn).

Små hunder kan være greit det, men jeg personlig syns corgi er smått nok (er det som er drømmehunden. Eller golden retriever eller schæfer er jo den ultimate drømmen, men det har jeg ikke kapasitet til) 

 

Men tror Lhasa aspo er ett mareritt i forhold til pels stell? Og der er jo en fordel med chihuahua. Iallefall de med kort hår. Ikke like mye stell der. 

Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 skrev (18 minutter siden):

Tusen takk for det! Tenkte det var på tide å komme tilbake 😀 

Små hunder kan være greit det, men jeg personlig syns corgi er smått nok (er det som er drømmehunden. Eller golden retriever eller schæfer er jo den ultimate drømmen, men det har jeg ikke kapasitet til) 

 

Men tror Lhasa aspo er ett mareritt i forhold til pels stell? Og der er jo en fordel med chihuahua. Iallefall de med kort hår. Ikke like mye stell der. 

Skjaerer ikke alle under en kam, men de smaa, er det vel, mer vett i. Puddelen, Chihuahua, Papillon. ....

Kjekke aa gaa tur med, de vet hva de holder paa med. De klarer  ikke aa vikle baandet inn i en stolpe og en busk, paa en gang, foreksempel.

Tenk dere, et siklende beist, paa 90 kg med en hjerne, stor som ei noett?

Endret av Karltorbj
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (1 time siden):

Skjaerer ikke alle under en kam, men de smaa, er det vel, mer vett i. Puddelen, Chihuahua, Papillon. ....

Kjekke aa gaa tur med, de vet hva de holder paa med. De klarer  ikke aa vikle baandet inn i en stolpe og en busk, paa en gang, foreksempel.

Tenk dere, et siklende beist, paa 90 kg med en hjerne, stor som ei noett?

Har ikke undervurder en chihuahua på ordentlig, men jeg personlig vil ikke ha en hund som er mindre enn en corgi. 

 

Folk må velge den hunden som passer de best, men det er en kjent sak at chihuahua er veldig kjeftete og veldig eiersyk. (Gjelder så klart ikke alle)

Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 skrev (3 timer siden):

Jaja. Hund er hund 😜 

 

(Ser for meg deg med en chihuahua og ler litt inni meg. )

Altså, se på henne da!

 Snapchat-1880279914.thumb.jpg.6a8597ab422ce87c199c53a1d94ee9ff.jpg

 

N-4K0 skrev (1 time siden):

Generelt sett er det vel sånn at store raser ikke forstår hvor store de faktisk er og tror de er mye mindre, mens små raser tror de er langt større (og tøffere) enn de er :p

Stemmer bra ja.

Delvis skrev (1 time siden):

Så på den chihuahua, og ser at der er to typer av dem. En langhåret og en korthåret. Vil si jeg liker den langhårete vesentlig best. Men jeg har omtrent null peiling på hund da, og har aldri hatt hund.

Vår er korthåret, noe som er veldig praktisk. Lite styr med å holde pelsen i orden.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Så en gang en bola fyr med en liten chihuahua ute på gåtur, tenkte med en gang at det var kjæresten hans sin hund. Så ser jeg tynne beinrangel med en gigantisk hund på tur, da tenker jeg det er eieren selv.

Chihuahua hunder er veldig koselige hunder da, har møtt mange opp gjennom årene. Veldig snille og godt lynne, men noen kan ha litt vel mye vaktinstinkt for min smak. Er de parret riktig så stikker ikke øynene ut 3 cm fra skallen heller.

Lenke til kommentar
Sidekick skrev (28 minutter siden):

Så en gang en bola fyr med en liten chihuahua ute på gåtur, tenkte med en gang at det var kjæresten hans sin hund. Så ser jeg tynne beinrangel med en gigantisk hund på tur, da tenker jeg det er eieren selv.

Chihuahua hunder er veldig koselige hunder da, har møtt mange opp gjennom årene. Veldig snille og godt lynne, men noen kan ha litt vel mye vaktinstinkt for min smak. Er de parret riktig så stikker ikke øynene ut 3 cm fra skallen heller.

Har helt ærlig kun møtt gneldrete chihuahuas. Hvor eiere har mistet all kontroll. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...