Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sydvest skrev (1 time siden):

Den satans gavehandlinga har blitt litt ødeleggende for min del. Jeg har nå for tredje eller fjerde år slått et slag for at vi voksne skal hoppe beint over gavekjøping til hverandre, men det blir altså enstemmig stemt ned gang på gang.

Det har jeg vært med på selv og jeg blir litt oppgitt hvert år. Men jeg har rett og slett sagt til familien min at jeg ikke blir å kjøpe så mye gaver og noen ganger ikke i det hele tatt. Jeg trenger forøvrig ikke noe. Jeg synes det er synd at jeg får ting som aldri blir brukt. Det eneste jeg har fått som jeg faktisk har brukt er et pledd og en støvsuger ellers blir ting som regel aldri brukt da jeg i utgangspunktet ikke har tengt det. 

Jeg tenker det viktigste med jul er at man samles og viser at man er glad ihverandre og det har det alltid handlet om for min del. Gavene er koselige de og me  helt unødvendig. 

Lenke til kommentar
On 11/25/2022 at 3:18 PM, Sidekick said:

Jul er oppskrytt, hvorfor får jeg ikke lego i pakkene lenger? Fikk jo alltid lego for 30 år siden 

For 30 år siden så antar jeg at du kan legitimere at du kjøper deg LEGO selv mtp alder osv ;)

Siden vi er inne på musikk, en av mine favoritter for tiden

"The video was produced with the assistance of an AI programmed to manipulate images based on the artist’s interpretation of themes in the music and title."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Fikk lego i adventsgave..så hver luke var da 10-sett med legobrikker og ingen instruksjoner.

Dessverre for kjærringa så hadde settet en trekkopp-motor i et av de første eskene så jeg googlet hvilket sett som hadde den trekkoppmotoren og vips så fant jeg instruksjonen. Det var en technic babyshark-bil!

103784.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...